HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Huh mi történt! :)

Kentetsu 2009.04.17. 22:14


Ezt el kell mesélnem.Megállok az Árpád hídnál a lámpánál,egy köpésre-megtettem- a teve utcai zsarupalotától.Szokásos piros Újpest felé , Óbudáról.Mentem a New style-ra magyarul.
Apropó magyarul... a következő mondatot egy magyar sport tévén hallottam,egy magyar kommentátor szájából,amerikai foci meccsen.Mindenki kész?Íme:
Úgy sackkelték a quarterbacket a playben,hogy endzoneban drop lett belőle. Na ok....
Viszonylag kevesen értették ezt...na vissza a realtimeba.
Állok a lámpánál,amikor a lehúzott ablakomhoz lépett a szokásos FN címlap.Gondoltam megint jön a duma.
"Kajára kell a félkaru,leukémiás,vak,cukorbeteg ,félhalott hörcsögömnek"
De nem,most nem!
A következő jött ki a száján.
"Ne haragudj,hogy zavarlak,de elfogyott a füvem és arra gyűjtök.Hazudhatnék,de most szívtam el és nem tudok "
Mekkora ,nálam nyert.Legközelebb arra megyek kap pénzt az őszinteségért.
Csak ennyit még pluszba,egy csövi legalább őszinte.
Apropó őszinteség...új miniszterelnökünk lett-már akinek- Liba-és gazda-gyilkos Kohn,aj miket beszélek Gordonka személyében...
Hááát már majdnem annyira szeretem mint az Orsóst...-baj lesz,ezt még rámkenik,hogy "zsidócigányoztam" ,az súlyosabb bűntett mint a lopás,gyilkosság jelenleg - és nem tudom mi lesz itt.Meglátjuk,addig is van egy füves csövesem

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr911369044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.04.17. 22:14:00

Ezt tagadhatod...Isten sem mossa le rólad,hogy elsőre nem álltál ellent! :)))))

zoomface 2009.04.17. 22:14:00

meseld csak, ugyis letagadom. :))))

Kentetsu 2009.04.17. 22:14:00

Ja,arra is emlékszem , hogy :
"Csinálj úgy , mintha leszopnál!"
Ezt szerintem még az unokámnak is elmesélem :)

zoomface 2009.04.17. 22:14:00

"kiss me I'm polish"
- I have no legs, I have no legs...

emlekszel?
süti beállítások módosítása