HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Elérzékenyültem....

Kentetsu 2009.06.24. 16:16


Most tényleg elérzékenyültem.Először is Ádám barátom beismerte,hogy a zsinagógába érdekből jár.Másodszor pedig kaptam egy levelet a BAM-tól,nem ám emailt..igazi papírt borítékban.Ez a Magyar Kerékpáros szövetség szervezésében létrejött bringás toborzó.A lényege annyi,hogy egy adott idő alatt tekerj a munkába nyolcszor és tedd ezt a céged csapatában.Az öt fő összes kilóméterét alapul véve hirdetik ki a győztest.Sajnos idén sem mi nyertünk,de legalább most két csapatunk is volt.Már nem is igazán foglalkoztam a kérdéssel,csak a közlekedési naplót vezetgettem.Boldogan nézem nap mint nap,hogy lassan áttekerem Magyarországot hosszában km-ben.
Szóval teszek -veszek az irodában,amikor is egyik kolléga odalép hozzám és a kezembe nyomja az ominózus borítékot.Nézem..BAM.Ok,de mi ez?Kinyitom..benne egy oklevél,küllőprizma - Ádám szerint buzis,de sajna kötelező - és egy 30%-os kedvezmény a bringabagre.Hát ekkor jött az elérzékenyülés hulláma.Szép névreszóló oklevél...pedig több mint 10700 nevező volt..Ez igazán jólesett.Szóval annyi biztos jövőre is indulunk és megpróbálom úgy csinálni,hogy lehetőleg akkoriban Nyíregyházáról járjak dolgozni.Akkor tuti nyerünk...
Azt azért igazán sajnálom,hogy kihagytam a zárómurit.Akkor volt az ominózus "nem bírok felállni,mert beállt a derekam baszom" malőr..
De majd jövőre...szóval ezúton is kösz László János,jófej vagy!
:D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr181369070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.06.24. 16:16:00

"Zoomface" : ...ez az utolsó mondatod nem volt éppen eu konform... :D
De sajna igaz.Bár a holokauszt tagadás miatt még lehet gondod a rabbidnál :D
"Szemancsuk" :Téényleg...te is László jános vagy.Igaz keresztnévben...akkor neked is kösz :D

Szemancsuk 2009.06.24. 16:16:00

Nagyon szívesen!
Sz. László János

Adam 2009.06.24. 16:16:00

halkan tennem hozza... bar erdekbol jarok zsinagogaba ez nekem valahol szemlyes kotelessegem is hiszen a szakmaban ahol munkat keresek elonyben reszesul mindenki akinek van Izraelben elo nagymamaja es minimum egy holokausztban elhunyt csaladtagja.

Hidd el, megeri nekem beszallni a tortenelem legnagyobb biztositasi csalasaba.

zoomface 2009.06.24. 16:16:00

neked a legjobb
lol
süti beállítások módosítása