HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Nem kellettem...

Kentetsu 2009.07.13. 15:52

Na sziasztok.Visszavagyok...
Nem kellettem,egyenlőre megúsztam.Történt ugyanis,hogy pénteken bevonultam a vesztőhelyre ( kórház ) és életemben először tettem ezt időpont előtt.Ott dekkoltam jó időt,mielőtt elkezdték a papírmunkát a gyanúsan kedves nővérek.Vártam,vártam és egyszer csak közölték velem,hogy ne várjak tovább és menjek haza!Elmaradt a műtét téves kommunikáció miatt.Kicsit én ,kicsit a doki néni is hibázott.Orvosi beutalómon annyi szerepelt,hogy T.kolléga kérem betegem vizsgálatát ... műtéthez.Majd csatolva volt hozzá a vér , vizeletvizsgálati lap.Gondoltam ezen vizsgálatokat kéri a doki néni és gyorsan elmentem a szokásos vérvételi helyemre, a 8.kerület szívébe.Nem,nem a Kisbütyök vendéglátó és szervdonor központra gondolok,hanem a SOTE-ra.Ott tolja a rabigát keresztmamám és évek óta ő veszi véremet éves szinten.Mindig csináltatok egy általános labort,mert jó ha tudja az ember milyen szart dob a ventillátorba a természet.
Szóval vért vettek és adtam kémcsőbe,de sokba...
Szóval gondoltam ez elég lesz.Többnyire az is volt eddig,de még a Szent Imrében nem jártam ...és ott más világ járja kérem szépen.Az ott Nyugat Európa,de keményen!Kétágyas szobák tv-vel,klímával,fürdőszobával és kedves,mosolygós személyzettel....már-már a jacuzzihoz vezető utat kerestem volna,olyan nem ezen országi állapotokba futottam bele.Reggel 7 óra és a nővérkék mosolygósan,vidáman tréfálkoznak a betegekkel és a gyerekek hangos
"Szia Doktor Bácsi!"
Felkiáltással üdvözölnek egy kedves, ősz,idős urat.Mint később kiderült ez a mosolygós nagypapi az altatóorvos.Mindenkihez volt egy jó szava és még éhgyomorra végigjárta a szobákat és meglátogatta a - kortól függetlenül - kisfiam vagy kislányomnak nevezett betegeket.
Én is kisfiam voltam,de nem abban a lekezelő , bicskanyitogató módon...hanem olyanként,ahogyan a nagypapa szólítja unokáját.
Szóval műtét elhalasztva azon okból,hogy nem találkoztam az altató Dokibácsival.
A találkozó arról szólt , hogy életem eddigi legalaposabb orvosi tájékoztatóját kaptam.Mi fog történni,miért és mivel.
Teljesen elájultam mondhatom...
Szinte már álomban éreztem magamat.Remélem a műtét is ilyen profizmusban fog zajlani.
Szóval ha másra nem , hát arra jó volt ez a lyukra futás,hogy megnyugodtam.Kiengedtem a bőrgatyából az eddig termelődött terméket.
Jó helyre fogok kerülni és szimpatikusak voltak az emberek is...meglátjuk.
Minden esetre már nem vagyok betojva és ez tetszik!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr961369075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása