HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Ez egy szürreális reggel...

Kentetsu 2009.06.26. 10:06



Ez egy szürreális reggel.Igazából tegnap este indult az érzés bennem.Nálunk Budán eljött a végítélet...hittem én.
Sötétkék,fekete és vörös fergetegek száguldtak az égen és fagyott könnycseppeket hullattak ránk,élőkre.Mert az égiek már tudták azt amit én már csak reggel tudhattam meg,miszerint Michael Jackson a valaha volt legsikeresebb pop csillag beadta a kulcsot.Bevallom őszintén számomra soha nem volt az imádat személye Jacko,de azért amit 15évvel ezelőttig letett az asztalra az nem semmi.Karrierje gyerekként kezdődött egy diktatórikus apa irányításával.Azért pár jó nótát összehozott a Jackson Five,mint például az ABC-t.Egészen 1979-ig kellett várni egy önálló lemez megjelenésére,de még előtte színpadi szerepet kapott az Óz a csodák csodájában,ahol is megismerte Diana Rosst és későbbi producerét Quincy Jonest.Első lemeze hatalmas siker lett.A dalok közül négy is bekerült a top tízes listába Amerikában.De nem ez volt az egyetlen sikeres albuma.Több százmillió eladott lemez,grammy díjjak sora és slágerlisták előkelő helyezései kísérték életútját.Az amerikai Billboard magazin mindenidők 100 legsikeresebb előadójának listáján az előkelő 8.helyen szerepel.Mint említettem,nem vagyok egy igazi Michael Jackson rajongó,de csípőből fel tudok sorolni nagysikerű számokat.Bad,Thriller,Billy Jane...stb...De az elmúlt 15 évben árnyékok sora vetődött rá.Megromlott az egészsége,egész egyszerűen elkezdett széthullani az arca.Állítólag egy ritka betegségben szenvedett,amit vitilígionak hívnak.De őszintén szólva nekem az a véleményem,hogy senki arcának nem tesz jót,ha plasztikai sebészek többet érintik mint ő maga..
Voltak botrányai az elmúlt években,amik sajnos már hangosabbak voltak mint a művészi karrierjének hírei.Gondolok itt a többszöri,nem elfogadott gyermekszeretet vádjára.Vagy éppen az ominózus gyermekét védő csimpánz előadása a hotel erkélyén.
Mindezek és az oxigénsátor,plasztikai sebészet bérlet,pedofil vidámpark és az állítólagos "saját" gyermekek egész sora ellenére - újra akarta indítani a Jackson Five-ot - ,Ő letett valamit az asztalra és ezért megérdemel egy főhajtást.Sikeres művész volt aki szegény fekete gyerekből elért addig,hogy gazdag fehér nővé válhasson.Mindig a fehérséget kereste és most övé a legfehérebb fény!
Bár bevallom -és hagy legyek egy picit most gonosz- én tartok attól,hogy ő három nap múlva feltámad és a Pop Jézusaként lenyomja a londoni turnéját.Az elmúlt évek őrülete után még ezt a PR fogást sem tartanám elképzelhetetlennek.
Ezen reggeli hír után elindultam dolgozni és a Bem rakpart magasságától úgy éreztem magam mint Robert Duvall az "Apokalipszis most"-ban.
Fülemben Wagner zenéjével,teli pedállal "zúztam" a munkába bicón.Az idő kissé szeszélyes volt-konkrétan fos- és a rakparti munkálatok miatt,minden jelzés nélkül lezárták kordonnal a bringaútra becsatlakozást.A rakpart felől nincs más lehetőség szerencsétlen sorstársaimnak,mint valahogy átvergődni a reggeli őrületben.
Én már tegnapelőtt belefutottam ebbe a csapdába,ezért már rutinosan a forgalomban haladtam és nem is mentem a bringaút közelébe sem.De most apokalipszis lovasaként támadtam.Végig villogó sárga lámpák hada várt.Dugó,hosszú kocsisorok és zebrán álló kreszre sz@rók csapatai.Tehát fülemben Wagner,jobbra-balra kocsik araszolnak,időnként viccesen rámhúzva a kormányt,"nehogymárhaladjonakisköcsög!" megfontolásból.Látom a haragot az arcukon,amiért én már rég a teámat iszogatom a munkahelyemen zuhany után,amikor ők még mindig ott fognak ülni.Szóval...Wagner,kocsik,sebesség,viharfelhők,áradó Duna....Már csak a géppuska ropogása, a felcsapó hullámok robaja és az aknatűzben szörföző bajnokok hiányoztak a teljességhez.
A fények,színek,hangok...mind egy LSD trip,tiszta Woodstock.Ekkor a Battyányi téren belefutok egy kisbuszba.Ajtaja oldalt nyitva,bent lakás berendezve.4-5 rastahajú,vegyes nemek, 70-es évek Amerikáját idéző emberkék és a buszból csak úgy száll kifelé a marijuana édeskés illata.Mindezt reggel 9 körül...
Jacko halála és egy Robert Duvall flash,ezzel a körítéssel reggelire.Jól indul a nap...

Fríssültem:
Nem maradhat a blog egy Jacko szám nélkül.Tehát egy kis nosztalgia klip!Vegyétek és vigyétek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr391369071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.06.26. 10:06:00

Nem volt nálam a aknavetőm távirányítója, a szörfruhám és a felfújható gumicápám!
De tényleg érdekes agyi tevékenység indult el nálam....

zoomface 2009.06.26. 10:06:00

ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere!

aknatuz alatt
süti beállítások módosítása