HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Zajlik az élet...

Kentetsu 2007.05.24. 15:54

Zajlik az élet.
Molla kutyunk beteg.Pár napja vadászkutya lett belőle- konkrétan rókázik -és ezzel sikeresen szívinfarktust hozta az egész családra.Asszonyka egészen az idegösszeomlás állapotába került.A hüpp-hüpp és a szip-szip között megtudtam mi is történt.Kutyunk rókázás közben előadta az" ájuljunk el és hozzuk rá a frászt a gazdikra" magánszámát.Rohantunk is vele rendesen éjjel az ügyeletre.Melóból hazdöngettem néhol 160-val,de szigorúan használva a biztonsági övet és a telefon kihangosítót-persze- és már téptünk is tova.Rájöttem,hogy a világ legjobb melója az ügyeletes állatorvosé.Senki nem volt és legombolt egy zsák pénzzel.Sebaj,csak kutyu jól legyen...kapott szurikat - utálta,meg minket is- és hazavittük ahol aludt reggelig.Mi persze kevésbé,bár én amúgy is dolgoztam éjjel.Másnap tovább űzte a vadakat,ezért újfent elvittük lódoktorhoz.1 vérvétellel és néhány ezressel később kiderült,hogy mandula gyulladása van,szerencsére amivel riogattak minket -máj,hasnyálmirigy problémák - nem következett be.Az ájulást pedig a beszűkült nyelőcső és a rendes mennyiségű "rókafajzat" együttese által okozott oxigén hiánynak tudható be...Na hurrá.. ilyet sem hallottam még,mandulagyulladás.Jótanács kutyatartóknak...ha elmennek kirándulni,véletlenül se itassák meg kutyusukat kútvízből mert úgy járnak mint mi.Jó pár ezressel soványabban,idegileg kimerülve megnyugodhattunk végre.Nincs komoly baja...Izgultunk rendesen,bevallhatom tojtunk rá mennyibe fog kerülni csak legyen jól:)Belegondoltatok már abba,hogy miként lehet 1kutya manduláját megnézni?Nem lehet neki azt mondani,hogy nyisd ki szépen a szádat...Hárman alig bírtuk lefogni a 6kilós kutyát és még igy is igen intenzíven közelítgette a lódoktor alkarját fogaival.Ez is egy olyan eset volt amin jót nevetnék,ha nem velünk történt volna.Három megtermett férfi küzd egy alig 6kilós shih-tzuval...Módfelett vicces volt.De már jól van...
A másik tapasztalatom a héten már jobb egy cseppet..Rendeltem egy notebookot,interneten keresztül egészen baráti áron.Rá 2napra beindult a lavina.A világi ember már hozzászokott ahhoz,hogy ha valamely cég-legyen multi avagy csupán egy BT -azt ígéri,hogy visszahívja,az nagy valószínűséggel sose fog bekövetkezni.Igy jártam én a Generali "nagyrabecsült" Providenciával.Majd egy hónapjukba tellett- mellesleg nekem pedig minimum 4telefonomba -,hogy végre visszahívjanak és választ kapjak kérdésemre.De ez egy másik történet...Szóval ... csörög a telefonom..
-Jó napot kívánok XY vagyok az A2 bt-től rendelt egy laptopot tőlünk.
-Igy van Szemán László vagyok,parancsoljon..
-Azért hívom,mert megérkezett a készülék és még a mai napon belerakjuk a plusz memóriát amit kért.Kb 2óra múlva visszi önnek a futár.
Ez önmagában ragyogó lenne,ha nem előtte lévő napon beszéltem volna meg egy kollegájával,hogy nem jó a csütörtök és nem kérek házhozszállítást.Péntekre tettük a "nagy napot" és személyesen veszem át.Becsülendő volt emberünkben,hogy miután ezt közöltem vele nem engem hülyézett le,hanem megköszönte -ájulás közeli állapotba juttatva engem -az információt és közölte,hogy akkor pénteken várnak az általam megadott időpontban.Hihetetlen a 21.században Magyarországon ilyet....Nem telt el egy óra,újra csörög a telefonom.
-Jó napot kívánok YX vagyok az A2 bt-től rendelt egy laptopot tőlünk.Megérkezett,lehet érte jönni..
-Jó napot,köszönöm az infót..kb 1órája beszéltem kollegájával arról,hogy tegnap egy másik kollegájával megbeszéltük pénteken mennék a készülékért és kértem bele plusz 512 ram-ot.Ja és mielőtt elfelejtem...nem kérem a házjozszállítást,személyesen veszem át.
Emberünk picit elcsodálkozott,de szinte azonnal megköszönte az infót.Hihetetlen...2dolgozó egy cégtől és mindkettő udvarias...elájultam...Majd csak magamhoz térek hamarosan.Lassan kész a jogsim és mehetek az okmányirodába...na majd ők kijózanítanak..De legyünk optimisták.Talán mégsem lesznek többé negatív emberek,mindenki kedves lesz mindenkivel.Addig is marad a gatyarohasztó hőség,némi istenes viharral fűszerezve...szeretjük..vagy mégsem.
Most megyek és megdolgozom az uniós béremért..
Szép napot mindenkinek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr181369021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása