HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Újra itt van....avagy anyós és a szülinap

Kentetsu 2009.09.17. 10:44

Na szép jó reggelt mindenkinek a közösségi házban! Újra itt vagyok,kissé frissebb köntösben és -ahogyan Adam barátom fogalmazott- egy zsidó oldalon keresem a látogatottságot.Lassan már egy éve újra itt vagyunk ebben a "kedves" hazában.Eddig fel sem tűnt,de múlt héten volt 1 éve,hogy egy kiskorúval a hátsóülésen menekültem a rendőrség elől a kocsimmal,a Spanyol tengerparton...azaz szülinapom volt! Ennek rendje és módja szerint jól meg is ünnepeltem.Bár némiképpen viharfelhők árnyékolták be eme jeles napot. Több is. null Egyrészt 8 éve történt az,hogy Oszama barátom kissé túllőtt a célon és túl nagyra sikerült tüzijátékkal lepett meg világra jöttem évfordulóján.Jól el is felejtette mindenki abban az évben.Még keresztmamám is azzal hívott : -Láttad!!?Két repülő csapódott a WTC-be!! -Akkor mi van!?-válaszoltam kissé ingerülten,mivel ő volt aznap kb a 10.olyan telefonálóm,aki ezen okból hívott fel.Holott általában az első felköszöntőim szoktak lenni minden ügyben...pláne születés ügyben! Na mindegy ez még csak a kisebb viharfelhő volt.8 éve meghalt sok-sok ember és megváltozott a világ.Semmi sem lesz már olyan mint régen. A másik viharfelhő nem ilyen távoli sem időben,sem pedig távolságban.Születésnapom ugye péntek.Szerdán kapom a hírt sógornőmtől - ő és a mutyikirály férje ugye még mindig Spanyolországban rejtőzik,az após-anyós sárkánypárossal egyetemben-,miszerint küldi a szülinapi ajándékomat.Na mi volt az? Naná,hogy semmi jó!Az ANYÓS!!!! Jesszum pepi...végem van.Tuti elásom amikor hazaténfergek a szülinapozásból... Eléggé kiborultam és már el is könyveltem,hogy hazavágva ez a szülinapom.Majd jövőre...de nem! Már idegeim cérnavékonyságúra soványodtak,amikor jött a hír,hogy az anyós lényt szállító gépkocsi lerobbant.. Jippi!!!!!Mégis szeretnek az istenek!Vagy a karmám alakul lassan egész pozitívan,mert ekkora ajándékot rég kaptam.csütörtöki érkezés helyett anyós pajti csak szombaton ér ide.A hétvége pedig reggeltől estig be volt táblázva "sajna" a mama egyedül lesz hagyva...de igy jár aki pár nappal érkezése előtt szól,hogy jön.Bár még elég tapintatos volt,én igazából azt vártam volna,hogy egyszer csak csengetnek és ott áll az ajtóban -Meglepetés!-na ott fostam volna le a bokámat.. Na vissza a történetbe.Anyós lerobbant,vagyis a kocsi amiben ült.Ez azért elég sokat elárul a kisugárzásából.Sík ideg lesz körülötte mindenki egy idő után és mivel egy autó nem tud toporzékolni,ezért inkább szép csendben -mintegy tiltakozásként- lerobbant! Ezen örömhír után eljött a pénteki szülinapom.Mit ad isten a cégnél pont erre a napra tették a "családi napot". Ez arra hivatott,hogy az összes itt dolgozó megismerhesse egymást (vagyunk vagy 50-en) és a családjukat.Akinek nincsen gyereke az meg megismerkedhet a grill húsokkal és a főnök saját borpicéjének gyümölcsével.Ennek megfelelően délután kettőkor elkezdtünk mulatni.Gondoltam iszom pár sört,de a nagyszerű beszerző emberke olyan Heineken bulihordót vett,ami csak a hozzá kapcsolódó sörcsap együttes használata mellett adja ki a nedűt...de mi megoldottuk!Sose állj a szomjas férfi és a söröshordó közé! Némi MacGywer technika használata ( szigetelő szalag,iratkapocs és olló ) után kinyertünk pár korsót,bár nem volt túl költséghatékony a történet. Na mindegy...elfogyasztottunk vagy 4-5 sört és kezdett lazulni a hangulat négyre már egész jól voltam.Kötetlen és vidám beszélgetéseket folytattam bárkivel...amikor is megjött asszonyka és tökéletesen időzített! Pont a borkóstoló kezdetére csöppent be.Gyorsan el is kezdtünk fogyasztani és elég jól ment,haladtam szépen a hangulat felé.Borkóstoló után felvonultunk a legfelső szintre,ahol egy kis játéktermet kapott a dolgozó nép!Csocsó,darts,asztalitenisz és babzsákok a kaja -pia köré építve!!!Neki is estünk és közben észrevétlenül eléggé beboroztam...is.Aztán jött a meghívás egy all-inclusive Borfesztiválra Gyusz barátomtól. All-inclusive,de a belépőt nekem kell állni-mondta. Nem gond,az a kisebb költség.Átvonszoltam magamat és az asszonykát és bejutottunk a tömegbe!Ennyi embert nehezen bírok ittasan,de tudatosan törtem a meghívóm felé.Kb fél óra után meg is találtam - persze,hogy rosszul magyarázta az irányt - és kiderült a nagylelkű meghívás háttere.Egy másik barátunk családja borban,pezsgőben utazik és ők is kint voltak 3 standdal és egy VIP sátorral.Na most "nagylelkű" barátom képes volt ide meghívni az ő kontójára!Ügyes mi? Nem is kell külön mondanom,hogy ő már mattra italozta magát az alatt a félóra alatt,amíg mi kerestük őket.Meg is untam,hogy nem haladunk semerre.Én kóstolni jöttem,nem ingyen bebaszni Gyulám!!!Gyorsan dobtuk őket,Gyulát a meghívót,Cukikát a barátnőt (no comment) és Cintiát a rózsaszín pulóveres,rózsaszín karmú és felettébb röhejes chiwawa-t és elindultunk a forgatagba.na innen már jó volt a muri.Csuda finom sajtokat és borokat kóstoltam.Külön kiemelném a Royal pincészet Kövérszőlő borát.Egy speciális nagyszemű szőlő,zamatos,ízekben gazdag borát.Isteni volt..a hazaút nem annyira,de megúsztuk és hazaértünk. Anyós szombati érkezése estére volt prognosztizálni.Mi ebédre voltunk hivatalosak Rákosborzasztóra egy könnyű,csülkös,családi ebédre,amit másnapos gyomrom némi tiltakozással vett tudomásul.Az ebéd teljesen jó hangulatban zajlott ...volna,ha nem tudjuk meg,hogy már délután odaeszi a fene a salemi boszorkányper egyetlen túlélőjét hozzánk.Ezek okok ismeretében már érthető a savtúltengéses ebéd és a kissé feszült hazaút.Délután négy körül értünk haza a béke elmúlt szigetére...Nyitom az ajtót...folyosó...belső ajtó..anyós!!!! Jesszus,majdnem betojtam... -Sziasztok,kislányom gyere velem a patikába,kell vízhajtó.Úgy bevizesedtem,hogy mindjárt beszarok! Na ez volt az az információ amire a savtúltengésem vágyott!Anyuka és az ő "vizesedése".Még be sem léptünk az ajtón és máris ugráltatja leányát - életem párját- és én még örülök is neki.Mert igy,hogy elment a patikába (szombat,felár egy tök felesleges gyógyszerért ) nyertem minimum még egy órát.gyorsan lenyugtattam magamat (eper pálinka) és vártam a villámcsapást.Mire visszatértek én már picit bárgyú mosollyal bámultam valami természetcsatornát és közben fantáziálgattam.Az oroszlán már nem gazellát eszik,de nem ám!Anyóst!! Fel is vidultam,ami csak addig tartott amig a "mama" finoman nem közölte,hogy húzzak a kanapéről,mert neki vizesedik a lába.Mellesleg azóta is ezzel az egy mondatával kampányol mindenért. -mosogassunk el mert vizesedik a lába -kapcsoljam ki a légfrissítőt,mert vizesedik a lába -szóljak a kutyára ne ugasson,mert vizesedik a lába -stb,stb...és mit szólnak a szomszédok!? Szóval a kakukk kitúrt!De én konfliktuskerülőre ittam magamat -mégsem áshatom el az első órában- és átengedtem a helyemet.Na ez volt a hiba!Szerintem lefekvés közben beüthette a rosszindulat-kötekedés üzemmódot aktiváló gombot,mert ahogy letette a fejét már ömlött is belőle a fos...és közben elkezdődött a Barcelona meccs... Aki ismer,az tudja,ha Barca meccs van , akkor tőlem a ház is éghet.Majd félidőben megnézem mi a helyzet.A mama pedig ezt nem tudta -nem a fenéket- és végig szövegelte az első félidőt... Kissé ingerülten elfogyasztottam némi bort is a pálinkára,így kibírtam még egy félidőt anélkül,hogy beszóltam volna egyszer is!Ami azért elég komoly teljesítmény... De a kettős sípszó után pánikszerűen magamhoz ragadtam egy újabb üveg bort és távoztunk Maya barátnénkhoz.Szerencsére nem lakik messze,mert az anyós utolsó mondata sokkolt. -Majd holnap nézz nekem repülőjegyet október 17.-ére,ha van időd.De igazából ráérsz.. MI VAN!!!!???Október 17!?Bazze az több mint egy hónap..abba én tutira beledöglök! Gyorsan ittunk még egy pár pohárral - szülinapom van,vagy mifasz - és megalkottam a haditervemet. Anyós exterminator 3.0 fedőnéven.Hazatérvén még ábrándoztam mindenféle ragadozókról,dzsungelről és a magányos anyósról,a táplálékláncban betölthető szerepükről és ezen szereplők kölcsönös tiszteletéről,majd elaludtam... vasárnap elég komoly ébredésben volt újra részem.Pici másnaposság,de nem vészes.Nem fájt a fejem sem,mivel a mama valahova elhúzott igy üres a kecó.De csak addig amíg rendbe jöttem,mert egyszer csak betoppant.Na gyorsan eltűntem a gép elé.Repjegy nézés ezerrel,némi célzást azért kell adni mennyire szívesen látjuk eme becses vendéget!Tervem a következő volt.Fogom,kinézek egy szeptemberi dátumot ( 27 lett az ) és lehívom az árat.Majd fogom és kinézek egy decemberi időpontot,lehetőleg karácsony környékén,amikor a legdrágább a jegy és aztán pókerezni fogok. Akik nem ismerik ezt a nagyszerű játékot,azoknak elárulom,hogy a pókerben van egy kifejezés a blöff.Ez azt takarja,hogy úgy csinálok mintha olyan kártya lenne nálam,ami nincsen!Na ezt csináltam én is. -Anyuka!Nem jó az a nap amit adott,mert akkor több mint negyvenezer a jegy.A következő olcsóbb nap az szeptember 27. -Akkor nézzünk október végére - mondta,mire én magamban-Hülye vagy!? -Októberben végig ilyen drága!Nézze meg anyuka itt vannak az árak. Isten áldja a Ryanair foglalási rendszerét,ahol az ár nagy számokkal,míg a dátum olvashatatlan apróval jelenik meg.Igy bejött a blöff. -Jó akkor legyen a 27. de az olyan közel van... -Sajnálom ,pedig olyan jó lett volna ha egy kicsit tovább tud maradni - válaszoltam csípőből,de vállamon vidáman ugrándozott az angyalszárnyas és ördögi kicsi én! Megcsináltam!Beteljesítettem az "Anyós exterminator 3.0"-át....Irány apumék és egy kis ebéd,ünneplés már oldódottan.Az estére nem szívesen térnék ki.Csak annyit információként,hogy szerintem egy szelektív hulladékgyűjtő sziget üveges konténerét félig megtöltöttük este 9-ig.Hazatértünk a mama már édesen horkolt és mi boldogan tértünk nyugovóra.Túléltük a kritikus első pár napot...de lehet lesz ez még rosszabb is... Azt hiszem lesz miről írnom mire hazarepül a mama.... null

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr581387939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása