HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Be vagyok tojva,ezért most nem írok!

Kentetsu 2009.07.08. 14:42

Tele a gatya!Még két nap és orvosilag szétcsapják az arcomat.Mondják most biztosan sokan,hogy és akkor mi van?Előfordult az már velük is...igen ám,de én szeretem az extrém dolgokat.Ezért úgy döntöttem -önállóan-,hogy szétveretem a fejemet,de belülről!!Mert az jobban fáj!
Műtétre rendeltek be péntek reggelre a Tétényi úti fül-orr gégészetre.Luc-Caldwell műtét lesz és én hülye pöcs,megnéztem neten mi vár rám.Addig a pillanatig nem igazán éreztem magamban izgalmat,beszarást meg pláne nem.De most megjött a bekaki vonat!Elolvastam a műtéti folyamat leírását és meg kellett állapítanom,hogy nem tetszik.Főleg ami utána várhat rám...igaz egy egészen jónak tűnő doki fogja majd leborotválni az arcomat belülről.Neki is utána néztem.Több publikáció és tudományos folyóiratban fellelhető cikkei szerint nem lódoktor...
Igaz a műtéti időpont kiválasztásakor voltak aggasztó jelek..Közvetlenül egy amputáció után sikerült helyet kapnunk.Figyelmeztettem is a doki nénit,hogy aztán óvatosan,ki ne adja a kezéből a kartonomat,mert ha összekeverik akkor én is megműtöm őt.Igaz nem olyan 21. századi módszerekkel...Szóval tele a gatya..visszaszámolok és kicsit nehezen alszom.De ha a következő két hetet túléltem akkor elvileg minden király lesz.Újra szagokat és illatokat fogok érezni,eljut a tüdőmbe az orromon keresztül az éltető oxigén,meg ilyen apró cseprő dolgokban fog megváltozni az életem..remélhetőleg...
De a tele gatya jelenleg nagyon akadályoz a mozgásban.Főként agyilag.Kicsit nehéz úgy koncentrálni a munkámra,hogy előttem lebeg az orrsövény műtétem utáni tamponkiszedés élménye!Amikor érzéstelenítés nélkül kirántottak 2.34 km tampont az orrlyukaimból/lyuk.Jó érzés amikor a friss hús már átnőtte magát a géz résein és ekkor jön egy barom orvos,aki közli velem,hogy kicsit kellemetlen lesz és egy mozdulattal kitépi az agyamat az orromon át.Fene essen belé,hozzáragadt a gézhez...Elég szar érzés...meg a tele gatya is.
Olyannyira tele a bőrnadrág,hogy még a blogomat is hanyagoltam.Pedig olyan fontos események történtek mostanában,hogy csak na.A Körúton "tüctüc" zenére bólogató rendőröktől kezdve Jackó temetéséig.De egyszerűen nincs humorom ezeket taglalni...
DE!
Van valami ami felett egyszerűen nem tudtam elsiklani.Egész pontosan a pécsi buszok eladásának ügylete.Történt ugyanis,hogy Pécs városában tökélyre fejlesztették a mutyit.Azt,hogy az Európa kultúrális fővárosa programsorozathoz még nincs kész szinte semmilyen helyszín és nagy az esély,hogy az érdeklődők egy picit a kezdeti Sziget fesztivál hangulatában kell,hogy nézzék majd a különböző előadásokat,ne is fírtassuk.
De ez a busz eladás egy picit már az én érzékenységemet is sérti.
Történt ugyanis,hogy városi vagyonkezelő Pécs Holding Zrt. és a Mecsekbusz Kft. többségi tulajdonában lévő PK Zrt. nem is oly rég 2,2 milliárd forint plusz áfáért eladta közel 150 buszból álló járműparkját a PK Zrt. és az LL Bus Kft. által létrehozott PK Busrent Kft.-nek.A buszok egy része könyv szerinti értéken, másik része 500-600 ezer forint körüli összegekért talált új gazdára. A PK Zrt. azóta 1,2 millió forint havi bérleti díjat fizet a járművek darabjáért és 10 évre vonatkozóan egy összegben 2 milliárd forint plusz áfat fizetett a vevőnek.Mindezt pedig sikerült egy olyan számlával lenyomni,hogy kiakadtam.Kézzel írva a teljes pécsi autóbusz flotta bérbe adva,az eladónak!Egy olyan cég által,amiben tulajdonos a bérbe vevő,eladó Pk.Zrt....na ezt rakjátok össze.....Eladta saját magának,hogy aztán bérbe vegye azt,szintén saját magától...MIAFASZVAN!?


Tehát megint sikerült megkötni a "tuti " üzletet.Felelős persze nincsen , csak a szokásos ujjal mutogatás.Nem én voltam és nem is tudok semmit róla...na sebaj.Magyar virtus,magyar módi.
De az ilyen és ehhez hasonló megoldásokban nagy a magyar nép.Nem kell olyan messzire menni,hiszen pár hónapja kísértetiesen hasonló körülmények között lett új MTV székház.Ami se nem gyönyörű,se nem olcsó,se nem a miénk...de legalább csúnya, modern és mocsárra épült!Világos...nehezebb felgyújtani!
Nézzük akkor az MTV tutit.2006-ban eladta az ÁPV Rt. a Szabadság téri irodaházat 4.5 Milliárdért - lesz benne luxus lakások sora - és itt kapásból dőlt az állam,azaz mi 1.5 milliárd forintot,hiszen korábban már kifizettünk érte 6milliárdot az MTV-nek a tulajdonjogért.De az új székház még sehol sem volt,ezért a vevőtől vissza kellett azt bérelni az elmúlt két évre összesen 4milliárdért.Felhívom a figyelmet arra,hogy egy nagy értékű - mind anyagilag,mind művészetileg- ingatlant vett meg az új tulajdonosa 500 millió forintért....hiszen ennyi a különbség a bevétele és kiadása között.Tehát szinte ingyen jutott egy fontos és gyönyörű épülethez,amivel a luxuslakások értékesítése után hatalmas bevételre tesz majd szert.A tulajdonos kanadai,tehát gyanítom,hogy a hatalmas bevételekből a magyar állam elenyésző adóbevételre számíthat.De a csavar még csak most jön.
Tehát az MTV eladta a saját tulajdonában lévő ingatlant,majd visszabérelte,igy maradt 2 milliárdja.Ami magánemberként elég csinos summának tűnik,de az üzleti életben gyenge zsebpénz.Főként úgy,hogy az MTV az új székházat is bérli a Wing Zrt ( régebben Wallis ) álltal tulajdonolt Milleneumi Média Kft-től.Méghozzá csinos havi közel 1millió euróért.Milyen érdekes,hogy az eredeti alapító a bérbe adónál az ÁPV Rt volt és csak később került a Wallis kezébe az,igaz előtte még egy picikét a Magyar Állam is volt tulajdonos.
Tehát újra a saját farkába harap a kígyó.
Eladva,visszabérelve,lemutyizva.Közben kopik a pénz,milliárdok tűnnek el és mindenki,csak pislog.
Ha ezen tranzakciók - legyünk jóhiszeműek - pusztán hozzá nemértés okán lettek úgy lebonyolítva ahogyan,én akkor is elvárnám azt,hogy ugyan már ki és miként szórta a közpénzt?
Ha meg direkt kivitelezett akció volt mindez,akkor pedig okkal érzem azt,hogy valakik - közvetetten ugyan -,de már megint átb@sztak minket,akiktől a fizut és a megbízást kapják...
Bevallom picit unom és még a tele gatya sem tud ebben meggátolni....úgyhogy a sün után szabadon ... nyulat nekik.
Mert ugye:
" - Hol van a fenevad?A nyúl előtt,vagy a nyúl után?
- Nem,a nyúl az! "
Gyalog Galopp

Ps:
Ezennel bevezetem a " Heti nyúl " rovatot.Minden héten kiválogatom a nyúlra érett eseményeket és felrakom ide egy nyúl karikatúrával... mert vagy mi fogunk a kardunkba dőlni,vagy a Nyúl fog végezni mindenkivel....
Na szevasztok update leszek a műtét után..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr461369074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása