HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Haza mentünk...

Kentetsu 2009.06.08. 15:36



Nagy nap volt a tegnap!Kiderült,hogy igazán "jó" úton halad az ország.
Megint Vitéznő Morvai Krisztinára ébredtem.De most mosolygott és ez még ijesztőbb volt.Úgy festett mint a ragadozó az állatkertben etetés előtt.Szerintem már a jövőre tartandó parlamenti válsztásokat látta lelki szemei előtt.Végre elkészülhet a családi házuk,magyar munkásokkal / igaz román útlevél a zsebben / ősi magyar szokások szerint cigányokkal az alapban.
Lesz ne mulass...a szavazatok statisztikai térképén jól látszott melyik megyékben erős a jobbik szavazótábor...BAZ,Szabolcs,Fejér...folytassam,magyarázzam?Nem kell..
Mint ahogyan azt sem,hogy a "madarasok" szénné égtek.Háát igen ezt hozza magával az,ha gyenge a vezér és már olyan liberálisok,hogy még a hülyeségre is rábólintanak mert ugye szabad szavak,szabad gondolkodás,szabad elmenni a pics@ba...
Na de ennyit is szerettem volna csupán foglalkozni a politikával.Vitya 1.0 vigyorgott - mögötte álló hölgy istenként tekintett a király tarkójára,remélem a célzást végezte éppen- Lendvai mint egy raptor acsarkodott és szerényen annyit mondott ő előre tudta.Dávid Ibolya hozta a formáját és nem mondott semmit.Persze egy dologban mindenki egyetértett,a Jobbik nem a jobbik és erősen aggályos a térhódításuk.Még a fityesz is burkoltan rosszallását- azt véltem felfedezni - rejtette el a sorok közé.Bár nekik gondolom az szúrta a szemét,hogy lenyúltak 3 helyet.Az biztos az ország 32 %-nak 56 %-a változást akar.Én is , de nem igy és nem velük...
De tényleg ennyit a politikáról..
Voltam a múlt héten egy Sales konferencián - WOW - A cégem küldött,hogy okosodjak...
na ja.Jó volt,valamire.olyan érzésem volt,mintha egy hitgyülis Amway bemutatón lettem volna.
-A jó értékesítés titka....megtudhatjátok a DVD kiadványomból,ami csak itt és csak most 16000 Ft...
na persze
Ennyi seggnyaló,rém szimpatikus emberrel már régen találkoztam..
Mondom,Amway hitgyülibe oltva.Semmi értelme nem volt,de ott voltam és tudom milyen nem leszek sose.Hétvége esküvő jegyében telt jóbarátom Szabi napszúrást kapott és megnősült.Pedig próbáltam megakadályozni...de sajna ennyi.De legalább egy egész jó csajt vett el.Holnap mennek nászútra és ami vicces az,hogy mi is megyünk...nem kell rosszra gondolni,nem egy swinger klubbos nyaralásra indulunk.Csupán annyi történt,hogy véletlenül ugyanarra a gépre vettek jegyet mint mi és ugyanoda :)
Szóval ők nászútra,mi pedig HAZA megyünk.Espana jövünk...!!!!!!!!
Szóval egy hétig ne keressetek olvasni valót,ne hívjatok...mert HAZA MENTEM! :)
Minden jót addig is nektek és sok sikert,mert lesz itt handa-banda!



2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr221369064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.06.08. 15:36:00

Hozzátenném barátom bejegyzéséhez,hogy hithű muzulmán zsidó és a gyereke csak alibiből van neki.Tehát ő írhat ilyeneket...
:)

zoomface 2009.06.08. 15:36:00

morvai hisztina a modern terez anya geci. megmenti a lelked a gonosztol es meg koveket sem kell majd dobalni a fasisztoid gyurcsanykommandos akcio niggerekre mert mind fel lesznek akasztva az O miniszterelnoknoi szeke utan (ugye vagy morvai vagy vontatott gabor lesz a miniszterelnok 99%-os eredmennyel!)

Mar alig varom, hogy magyarorszagon ne legyen se nigger, se cigany se arab se zsido se szlovak se jugo - csak az aria szoke, kekszemu magyarok maradjanak mind a 122 ezren. A krisztusiak.
süti beállítások módosítása