HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Tot Roma és un clam BARCA ! BARCA ! BARCA !!!

Kentetsu 2009.05.28. 21:46




CAMPEONES ! CAMPEONES! CAMPEONES !


Csodálatos,hangelvesztős,helyben ugrálós este volt a tegnapi!!
Gyerekkorom óta a Barcanak szurkolok.Mindig imádtam azt a "cicázós",igazi futballt amit a FIÚK játszanak.Emlékszem amióta nézem a meccseiket,állandóan ott volt az a "élvezem a játékot" foci a képernyőn.Jó volt nézni azt a könnyedséget amivel hülyét csináltak az ellenfélből,arra kényszerítve őket,hogy mint egy csapat ovis játszanak a Nagyfiúkkal.Bevallom nem hittem volna,hogy hasonló forgatókönyv szerint fog lezajlani a Finalissimo,ahogyan az olasz sajtó szerényen elnevezte a BL döntőjét.
A meccs felvezető műsora már kellőképpen megadta az alaphangot.Voltak olyan pillanatok,hogy szinte már én is azt éreztem ott üvöltök a csapatnak a lelátóról a többiekkel.Jól festett az imitált amazonok ütközete.Hideg rázott amikor Andrea Bocelli gladiátor dalára behozták a hatalmas zászlókat és felzúgott a stadion.Szállt a Barca himnusz a balzsamos római éjszakán ...szinte már giccses,de gyönyörű volt!
Aztán felharsant a kezdő sípszó és az első 10percben többször is megállt a szívem.
Ezekben a percekben azt gondoltam sokad magammal,hogy ez egy szoros éjszaka lesz.Volt bennem félsz bőven.De aztán jött Iniesta - két héttel a combizom szakadása után - és olyan cselezést mutatott be,hogy az angol védők csak nyomozták a lasztit.Mire megtalálták,addigra pont jól el is passzolta azt Eto"o-nak,aki köszönte.Elfektette az egész évben jól játszó védőt Vidicet és ütemtelenül bespiccelte a rövidre.Szerintem ez volt az a pillanat , amikor Budakalászon is kinéztek az ablakon az emberek,hogy mi ez az üvöltés!Rohangáltam szobában és örjöngtem!Mint tették ezt a játékosok a pályán és a nézők 50%-a a lelátón.Ami ez után következett az maga volt a nagybetűs labdarúgás bemutató.Mindenféle izzadságszagú erölködés nélkül lejátszották a pályáról európa egyik legjobb klubcsapatát.Néha tényleg olyan érzésem volt,hogy egy másik osztályban szerepel a MU és nem feljebb..Finoman szólva is levették az egész csapatot a pályáról a Barcelona játékosai ,egy élő organizmusként.Mindenki tudta hol a helye a pályán és egyidőben tisztában volt a csapattárs szerepével is. Egy olajozottan működő gépezetet küldött a pályára Guardiola,aki amúgy a maga 38 évével a 3. legfiatalabb vezetőedző aki BL trófeát tudott elhódítani.Az csak külön szépsége a dolognak,hogy tette ezt első felnőtt csapatával,az első idényben és nem mellesleg triplázott is.Azt hogy játékosként is felemelhette már a BL serleget,nem is említem.
Szóval a Barca játszott,a labdával egymással és bizony időnként az ellenféllel is.Csodálkoztam is,hogy ilyen sokat kellett várni a kegyelemdöfésre,de megérte.Elöljáróban el kell mondanom,hogy Lionel Messi az argentin csatárzseni csupán 164 cm mély.De van neki egy Xavi nevű játékostársa,aki gyönyörűen beívelte arra a pontra a labdát,ahol tudta Messi felugrik.Lett is nagy csodálkozás - főleg Van der Saar részéről - amikor a kis-Nagyember lerázta a világ egyik legdrágább védőjátékosát Ferdinandot és egy ragyogó ívelt fejesgólt hintett a MU kapujába.
Majd furcsa módját választotta az ünneplésnek.Fél pár cipőjével rohant a szögletzászlóhoz,ahol a nyakába vetődött az egész csapat.Picit féltettem is,nehogy agyon nyomják a Zsenit!

Innentől a MU sorsa végképp megpecsételődött.Már szerintem ők is a lefújás pillanatait várták.Bár Ronaldo még alatomoskodott egy picikét,de már az sem tudott felbosszantani.A kisfiú nem bírta elviselni,hogy eltüntették a pályáról.Volt két helyzete ugyan,de alapjában nem ő tűnt az aranylabdás játékosnak,hanem Messi akinek a nevét skandálta a közönség.Én mondjuk nem vagyok biztos benne,hogy csak a spanyolok...Elérkezett a pillanat amikor sípszó harsant és vége volt az előadásnak.Volt bennem egy kis csalódottág,játszhattak volna még.Jó volt nézni,de igazán jó..Egy ragyogó barcelona gála lett ez az éjszaka,egy -megkockáztatom - leiskolázott Manchester Uniteddel.Csalódott arcok az egyik,hatalmas mosolyok a másik oldalon.
A díszvendégek között is inkább az El Rey mosolya volt őszintébb.Kiosztották az ezüstérmeket a united játékosainak,de ekkor már a Presidente juan laporta már ölelte,csókolta hol Pep Guardiolát,hol valamelyik játékost.Végre odaért Puyol az emelvény közepére és a magasba emelve a Bl trófeát megkoronázta ezt a ragyogó szezont.Minden létező rekordot megdöntve elért Európa trónjához és teljesen megérdemelve elfoglalta azt!
Az éjszaka folyamán több eseményt is kinevezhetnénk a legemlékezetesebb pillanatnak.De nekem mégis az a kép marad meg örökre,ahogyan Guardiola a 11-es pont magasságában a távolból ,hatalmas mosollyal és büszkeséggel az arcán nézte a fiait ahogyan ünnepelnek.Ekkor lehetett látni rajta,hogy ő tényleg a csapatnak és a csapattal él.

Minden dícséret neki és az egész teamnek.Orvosoknak,gyúróknak,szertárosoknak , mindenkinek aki segített nekik a céljaik elérésében.
A záróünneplés alatt kérdezett egy érdekesett az amúgy halál idegesítő speaker.
A nyáron erősíteni akarnak Barcelonában...De kérdem én..hova???

Köszönöm ezt az élményt!
Tot el camp,
es un clam,

Som la gent blaugrana,
tan se val d'on venim,
si del sud o del nord,
ara estem drd,
una bandera ens agermana.

Blaugrana al vent,
Tot el camp, és un clam, som la gent blaugrana Tant se val d'on venim si del sud o del nord ara estem d'acord, estem d'acord una bandera ens agermana. Blaugrana al vent, un crit valent tenim un nom, el sap tothom: Barça, Barça, Baaaarça. Jugadors, seguidors, tots units fem força. Són molt anys plens d'afanys són molts gols que hem cridat i s'ha demostrat, s'ha demostrat que mai ningú no ens podra` torcer. Blau-grana al vent, un crit valent tenim un nom, el sap tothom: Barça, Barça, Baaaarça.

Magyarul:

Az egész csarnok egy hangzavar A kék-vörös emberek vagyunk, Mindegy, hogy honnan jövünk, Délröl vagy északról. Most egy véleményen vagyunk, Egy véleményen vagyunk Egy zászló összeköt minket. Kék-vörös zászló a szélben, Egy bátor kiáltás, A mi nevünket mindenki ismeri: Barça, Barça, Barça! Játékosok, szurkolók Ha összetartunk erősek vagyunk. Sok évi nehéz munka, Sok gólt tudunk ünnepelni, És bebizonyosodott, bebizonyosodott Hogy soha, senki tud minket eltériteni az útról. Kék-vörös zászló a szélben, Egy bátor kiáltás, A mi nevünket mindenki ismeri: Barça, Barça, Barça!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr771369059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anetta 2009.05.28. 21:46:00

Hajrá Barca!;)
(mondom ezt,mint jó feleség:))

Kentetsu 2009.05.28. 21:46:00

naná,hogy elfogult!Szerinted milyen mez van rajtam most is? :)

zoomface 2009.05.28. 21:46:00

kisse elfogult cikk lett ez :)))) ha nem nyertem volna penzt a barcan akkor most el se olvastam volna
süti beállítások módosítása