HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Kentetsu 2009.05.18. 15:32


Megismertem egy új szót a hétvégén.Nem vágytam rá,de igazából a választás nem az enyém.

A szó : LOMI

Elsőre felkaptam a fejemet,amikor megütötte a fülem.Mi a fene lehet ez?Aztán hallottam a hozzá kapcsolódó szavakat és rájöttem.
"Rohadék,szétdobál,odavizel,széthord,mocskot csinál...." ezen kisérőszavak ismeretében már sejthető,hogy a recycling iparág patkányairól van szó.
Az általam oly nagyon kedvelt puttonyos cigányokról.Mondhatnánk , legalább dolgoznak...de nem,ezek még az ingyen vihető holmit is inkább olyan cigányosan viszik.Az éjszaka hangos a kopácsolástól,zörögnek,csattognak.Anettát már le sem engedem egyedül este,mert olyan mintha Delhi utcáin lennénk.Elérte Óbudát a végzet...kisebbség lett a fehér ember.Félre ne értsen senki,hiába hangzik úgy ezek nem rasszista szavak.Pusztán egy tisztességesen élni próbáló állampolgár szavai ezek.Divatos lett a "cigányozás " és az ellen "gádzsózás".Szinte ugyanaz a filozófia - rohadjon meg a másik,bár a cigány véleményem szerint már el is kezdte,figyelembe véve a szagukat - azzal a különbséggel,hogy a "gádzsók" joggal utálják a cigányokat.
Mert nézzünk szembe a ténnyel.Adott egy beilleszkedni nem akaró - tudó - társadalmi csoport,úgynevezett kisebbség.Aminek a tagjai folytonosan terrorizálják a többségi lakosságot,pusztán azon okból:
-Azért nem kapok munkát,mert cigány vagyok
-Azért igazoltatnak , mert cigány vagyok
-Azért ültem börtönben,mert cigány vagyok....
Stb,stb,stb....
Biztosan mindenki találkozott már ezekkel a kifogásokkal.Mert ezek nem mások,mint kifogások.
Van nekem is kolléganőm,aki Putnokról származik - elég kemény hely,a fehérek ott aztán tényleg kisebbséget képeznek- és mégis évek óta van a cégnél,keményen dolgozik és tisztességes munkaerő.Nem is értem miért lett ilyen,hiszen ő is abból a hátrányosan megkülönböztetett társadalmi rétegből jött.Ennek függvényében nagyszerűen lehet vele "cigányozni".Én még embert nem hallottam ennyit szidni a gypókat.Neki mondjuk joga is van hozzá,de kanyarodjunk vissza a Lomikhoz.

A hivatalos meghatározás szerint Lominak nevezhető az a lény,amely kitelepül tavasszal az utcákra és az általunk kipakolt lomokat,mérnöki precizitással cincálja szét és helyezi el azokat az utca minden pontján.Különös figyelemmel arra,hogy biztosan jusson a mocsokból a parkolóhelyekre és az autókra is.Én egyszerűen nem értem miért kell minden egyes négyzetcentimétert telebombázniuk hulladékkal.Nálunk végre már eltűntek - mind a két szemétkupac -,de a romok még mindig kísértenek.
A Lomi éjszakai lény.Kizárólag éjjel hajlandó nagy zaj kíséretében a színes és egyéb fémhulladék felkutatására.Ha nem talál semmit akkor a fajtára jellemző :
- " A rák egye ki a beleteket!"-felkiáltással fejezi ki csalódottságát.
A csalódottság érzését nehezen feldolgozni képes és hajlamos másokon levezetni feszültségét.A kifejlett Lomi ezen tevékenységét előszeretettel végzi csoportosan és gyengébb ellenfeleken.Alaphelyzetben a Lomi büdös és feltűnően sötét bőrű,de ez a fajtán belül is változhat.Az agresszivitás foka viszont a fajtastandard meghatározása szerint is magas.Szinte már az anyatejjel szívják magukba,lévén anyjuk a terhesség alatt már sűrűn esik áldozatául ill. hajt végre erőszakot.
Felettébb különös módon hajlamosak cigarettát kérni.
- Van cigid köcsög?Nincs...?Akkor mobilod?
A Lomi egy szinten hajlamos elindulni a társadalmi integráció útján,de ebben az esetben a többiek szinte azonnal kitaszítják a csoportból.Ettől a pillanattól ő is prédaként szerepel a táplálékláncban,ezért ez az eset viszonylag ritkán fordul el.
Kedvenc eszközei:
-balta,fémcső,bicska,ragasztó(lazításhoz)

Kezelési útmutató:
-javasolt elkerülni őket,főleg a gyengébb,konfliktuskerülő embereknek
-ha mindenképpen keresztezni kell az útjukat,csak kellő előkészületek megtétele után tegyük ezt(fegyverek,testőrök,kellő fizikai felkészültség)
De azt meg kell hagyni,hogy bűzlő és olajos bőrű Lomik abszolút az utca képéhez tartoznak ebben az időszakban.
Mert hát nagy üzlet az újrahasznosítás na és a bodza!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr531369054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása