HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Először is!

Kentetsu 2009.05.15. 16:45

















Először is kezdjük a legfontosabb hírrel!A Copa Del Rey döntőjében lehengerlő játékkal győzött a
BARCELONA!!!!!!!!! 1-4 lett a vége,de az egyenlítő gólt szerintem még Újpesten is hallották.Anetta éppen levitte a kutyákat - én sajnos nem mehettem vele ,mert részben a mérkőzés,részben pedig a hal influenzám miatt nem mehettem- amikor Yaya Toure hülyére vette a fél baszk védelmet és hatalmas gólt akasztott a jobb alsóba.....
Finoman szólva is üvöltöttem de akkorát!El is fogytak a hangszálaim a többi csodálatos gólra.Ott már csak ülve ugrálni és tapsolni maradt energia és hangerő.De az egyenlítő gól...
Mint említettem Anetta levitte a kutyákat.Amikor feljött azzal a kérdéssel indított,hogy ki lőtte a gólt...Mindent hallott lent,pedig szerény becslések szerint is volt pár száz méter köztünk:)
Szóval örültem..hétvégén bajnok avatás ,majd jöhet a BL.Az kemény mérkőzés lesz,de bízom a csapatban és Pep-ben.Hihetetlen jó edző lett belőle.Ritka amikor valaki játékosként és edzőként is maradandót tud alkotni...Sok-sok éve vagyok már Barcelona rajongó,amit a Spanyolországban eltöltött idő csak még jobban "feltúrbózott".Ez az év azonban mindent felülmúlt!
A lőtt gólok száma,a játék minősége ,az edző és a játékosok alázata a futballal szemben minden tiszteletet megérdemel.Az alázat hiánya egy amúgy jó focistát is lentebb rangsorolhat ( Ronaldo a kis kráterarcú majom pl. ) ,ezért szerintem ez nagyon fontos.De nálunk minden adott volt ehhez a ragyogó eredményhez.Összetartó,fegyelmezett csapat és győzni akarás!
KÖSZÖNJÜK NEKTEK!
Ezt minden Barca rajongó nevében mondhatom!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr931369052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.05.15. 16:45:00

A Reál az reál....Ki is kapott szégyenszemre az El Classicon 6-2re.
Pedig minden létező statisztika szerint a mostani Real,a valaha volt legjobb Reál.
Jobb mint a Puskás féle...
Mégis simán elpics@zta őket a Barca.
Csak annyit mondanék,hogy ha létezik menny és fociznak benne,akkor azt úgy teszik mint a BARCAAAAAA!!!!!

Szemancsuk 2009.05.15. 16:45:00

Barcelona? Ez valami fedett pályás sakkcsapat?

A Reál az Reál!
süti beállítások módosítása