HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Már megint kevesebb pár nappal...

Kentetsu 2007.05.20. 21:07

Haladunk...haladunk az indulás és a cél felé.Ma szembesültünk a ténnyel,hogy marhára közel "A nap"...mindjárt indulunk.Nem mondom,hogy nem izgulunk,de ez jó izgulás.Élvezzük.Ma elmentünk 1et baktatni a városligetbe.Csináltam pár fényképet.Tisztára úgy festettem mint egy turista.Úgy is éreztem magamat,próbáltam külső szemlélőként nézni a környezetemet.Érdekes.Nem sok idegennel elegyedtünk ma szóba,de aki jó fej volt az mind külhonból érkezett amúgy szép fővárosunkba.Csak én érzem úgy,vagy tényleg besavanyodott mindenki ebben a városban?
Már csak pár nap és megyünk...már alig várom,hogy rogyásig pakoljam a netet az úton és Spanyolországban készített fényképeimmel.
Mellesleg mondtam már hova is megyünk?Orihuela és Torrevieja az úticél.Gyönyörű kisvárosok,méretben töredékei Bp-nek.
Nagyon szééép lesz ám...:)
Most még marad a robot...meló,meló és még egy kis meló.Érdekes,ahogy közeledik "A nap" egyre inkább érzem magamban a munkakedvet..majd elmúlik:)
Szóval voltunk a ligetben...mert Ujjé a ligetben nagyszerű...csináltam sok fotót és azt találtam ki,hogy körbefotózom a várost és ha valaki kint megkérdezi,hogy mégis honnan jöttünk akkor egyszerűen csak adok neki egy Cd-t:)
Na azt hiszem megyek,megnézek pár repülőt-mert dolgozom éppen,ha nem mondtam volna még-és hagyom érvényesülni a fene nagy munkakedvem.A fene esne belé,hogy nem hagy pihenni.
Na csók a családnak ...a kedvemért ma ne bántsatok senkit...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr391369020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása