HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Mindenki elmehet a pics@ba,kivéve akit bírok....

Kentetsu 2009.06.03. 16:01

Kicsit tele a tököm az emberekkel.Szívem szerint mindenkit elküldenék nyaralni,addig is élni lehessen ebben a városban.Rekordot ért el az egy főre jutó f@aszfejek száma az egész országban.Lassan a "kurva anyád"-at fogjuk a köszöntésre használni és akkor néznek rád furán,ha kedves vagy.Én próbálkozom rendületlenül,de ez egyre nehezebb.A mai napom is úgy telt a melóban,hogy elég sokszor megforgattam a bicskámat a kezemben de az istennek nem akart bezáródni,mert valami vadmarha mindig kísértette a sorsát.Nem is igazán akarok róla beszélni csak kérdezni szeretnék valamit.Mindenki úgy látja,hogy az embereknek elment az összes esze?Egy nagy rohadt depresszió tömeg lett az ország...
Nekem ez nem tetszik,jó lenne rajta változtatni de nem lehet.A magyar ember egy pöcs.
Ott tartok,hogy jelenleg még a legrosszabb időket is visszakívánom Spanyolországból.Még az is jobb volt...De nem akarok én is beállni a siratóasszonyok tömegébe,hiszen megy az üzlet- mondhatnám dübörög a gazdaság - igaz mikroban,de a közhangulat megöl.Híradót nem is kellene néznem úgyis tudom mi lesz benne.Nagy mosoly a bemondó lény arcán,majd átfordul a másik kamerába és dől a fos...
Próbáltam,kerestem valami vicces storyt amit leírhatnék,de nem találok...ez nem tetszik.
Úgyhogy inkább lecseréltem a zenéket a videosávban,feltettem egy fotóblogot a képeinknek és hazabringázok.
Addig legalább nem látom a savanyú pofákat!
Keresek valami vidám témát és jövök vissza.Most nem tudok építő lenni...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr551369062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szemancsuk 2009.06.03. 16:01:00

5.1-es verziójú lévén mondhatom: ez az ország mindig ilyen volt, s igen nagy valószínűséggel mindig is ilyen lesz....

koma 2009.06.03. 16:01:00

Az elmult 12 ev politikai felhozatalanak halalos bune, hogy bebutoroztak a Magyar emberek nagyszobajaba es mostmar ott elnek velunk. Amikor lopnak, azt olyan also hangon teszik, mintha valaki veled elo lopna - amikor hazudnak, olyan szemtelenul teszik mint a tini fiad a cigizesrol.

Az mszp-tol kezdve a fityeszen at a jobbikig itt az ideje kiosztani kb 7-9 ezer halalbuntetest. Targyalas nelkul. Aki a politikai eletben szerepelt az elmult 12 evben az ki a pallora - En bevallalom, hogy tarkonlovom mindet. Hidd el - mire az elso 7-el vegzek jonnek majd sippal dobbalnadihegeduvel segiteni nekem a Magyar emberek. Vegre jol ereznek magukat.

zoomface 2009.06.03. 16:01:00

kar belejuk a budhizmus Anetta! kovet a nyakukba es a Dunaba veluk.

Anetta 2009.06.03. 16:01:00

Sajna nekem is ez a tapasztalatom!
Kéne egy kis buddhizmus az embereknek,vagy atombomba!!!!;(
süti beállítások módosítása