HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Apró,kis szösszenet....

Kentetsu 2009.05.27. 12:23

Újabb élvezet jutott osztályrészemül tegnap este.Mostanában azt vélem felfedezni,hogy hajlamos lettem a mazoista cselekedetek halmozására.A lumbágósan hazabiciklizés inkább szükséges volt,mintsem szabadon választott.Amit viszont tegnap követtem el azt nem tudom mással magyarázni,mintsem önkínzási hajlammal.Mert minek neveznétek azt amikor valaki in roll megnézi a Kepest amint próbálja emberként beállítani a médiabohóc győzikét -csak igy Nemecsekesen - és a közben lévő reklámokat?
Én mondjuk legfőképpen bátornak.Meg kell mondanom én a tegnapi napig tiszteltem Kepes Andrást,de be kell látnom ő is beállt a sorba.Olyan érzésem volt a tegnapi műsor láttán,mintha próbálná ChEduardo Rózsa Flores riport kavarta hullámok hátán lovagolva előtérbe helyezni magát.Pedig erre pont nincsen szüksége,hiszen ő volt a szememben a minőségi média ember és most erősen csalódást okozott.Nem maga a műsor,mert az olyan amilyen.Szarból ugye elég nehéz várat építeni...Kepes is csak pénzből él az ok,na de kétszer egymás után eladni magát!?Picit too much.A Rózsa interjú
győzi lánya szív, kepes elismeri győzikét

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr821369058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása