HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Ez nagyon komoly!!!

Kentetsu 2009.04.29. 16:47


Először is,tudom megint picit le vagyok maradva pár nappal.Mentségemre legyen mondva,hogy olyan hétvégém volt amiből még mindig nem nagyon tértem magamhoz!Olyan vörösboros vaddisznó pörit csaptam össze,hogy megszólalt.Nem is ezzel volt a baj,hanem a mellé elfogyasztott irgalmatlan mennyiségű pálinka és bor hatása...huhúúú
Volt ám vagy 6 fajta "pályinka" meg jófajta borok.Lévén apum szülinapját ünnepeltük meg a tatai "birtokon".Szép az a környék...
Na szóval volt dínom,dánom,mutáns szúnyoghordák,meg duhajkodás.
Jó volt bár a legjobb hely az egész birtokon a tűz mellett volt,mert a füst miatt nem csípték az embert a mosquitok...akkorára nőnek Tatán,hogy egy ütéssel nem is lehet őket lecsapni.Szabályos tömegverekedést rendeztem le a dögökkel.A leghatásosabbnak a jobb felütésem tűnt,mert a lentről indítot csapásokat valahogyan nem tudták hárítani...azt hiszem
tömeggyilkos lettem a hétvégén,de vállalom a hágai törvényszéket!!
Azért némi környezettudatos kezdeményezés is volt bennem.Igaz csak egyszer és rövid ideig...
Egész pontosan végignéztem ahogyan egy dög szisztematikusan feltérképezte a bőröm leggyengébb pontját.Nem viccelek akkora volt,hogy minden mozdulatát láttam a szívókájának.
Na mindegy a hétvége jó volt,még mindig regenerálódom.
Addig is itt egy kis video.Olyat már hallottam,hogy hokimeccsen volt bunyó.Olyat is,hogy az egész csapat bokszolt...na de olyan biztosan nem sok van,hogy az egész csapat egymásnak esik,ráadásul többször egy meccsen.De még a kapus is....Na ezt nevezem én férfias sportnak.

Na hi






Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr1001369048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása