HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Gaskó a Qrva mamádat!!!

Kentetsu 2009.04.21. 15:13


Na jól berágtam!Az egy dolog,hogy egy gazdasági világválság közepén,államcsőd szélén és munkahelyek elvesztésének tengerében valaki sztrájkol.
Az egy dolog,hogy átlagban a Máv és BKV dolgozó jobban keres mint a többség.Nem irigylem...
De azt,hogy valaki pofátlanul másokat szívasson a hülyeségével azt már nem tűrhetem!!
Gondolok itt arra,hogy a kedves Gaskó úr véletlenül pont a ballagás hétvégéjére időzítette a sztrájkot.

"Ragaszkodik az április 30-ai sztrájkhoz a VDSZSZ annak ellenére, hogy aznap középiskolai ballagások lesznek országszerte. Gaskó: tegyék át a ballagást máskorra, mi sztrájkolunk!"

Na meg az anyukádat!Eddig sem volt a kedvencem ez a nagyképű rohadék,de ami sok az sok!Álljon már meg a menet!Azért mert a Vitya beígérte neked a közlekedési tárcád , miért kell sok száz - ezer embert szivatnod?Én úgy látom , hogy ebben az országban a depresszió kampányok árnyékában, sokan mindent elkövetnek azért ,hogy a következő osztásnál ők is a sor elején állhassanak.Mert szó sincs itt arról,hogy ez az "ember" önzetlenül,a dolgozók érdekei szerint menne előre.Áááá...Éppen minden lépése az ő saját érdekeit segítik.
A MÁV vezetőinek helyében én azt tenném:

"Ok , nagyobb fizuemelés - bár inkább örülni kellene,hogy még életben van a cég és egyáltalán kapnak fizuemelést - ,de akkor 25%-os létszámleépítés..."

Megjegyzem én eddig bárhol dolgoztam,mindig azért jöttem el ,mert nem kaptam fizuemelést -senki sem - az ott töltött évek alatt.Tessék,el lehet menni a picsába!!
Édesanyám sok éves munkaviszony után alig kap többet 100ezer forintnál és késő estig dolgozik sokszor ,igaz irodában.Rendes a főnöke ugyan,de csak addig tud nyújtózkodni ameddig a takarója ér!
Szóval mitől ér többet egy MÁV dolgozó,mint az én,a te a mások édesanyja?
Ilyen hülyeségről már nem is beszélve,hogy a kiszervezésből kapjanak pénzt a dolgozók!?
Rendben,de akkor a tartozásokat is osszuk el arányosan közöttük..Az tök jó,mert akkor nagyjából olyan 1-1.5 millió forint körül kellene minden alkalmazottnak befizetni a cégnek.Megoldódna az adósság és lehetne fizetést emelni.
Nem értem én ezt az országot.Közös teherviselés,de én most fáradt vagyok vinni!?
Mi van!?
Itt minálunk mindenki a saját kis önző érdekét nézi.Mintha nem is lenne világválság.

Világválság ide vagy oda: maradnak a követelések

Kérdem én akkor miért tetszettek a rendszerváltáskor úgy választani ahogyan,ha mindenki a kommunista rendszer maradvány szolgáltatásait követeli magának?
Közben meg "Ahülyemocskoskomcsizsidócigánytélapócsaló az egész kormány!" dumát tolja az összes külföldön végzett élgyerek.Mert azt azért tudjuk kik mehettek anno külföldre?Pláne tanulni?Na jó napot!
Mindig és minden a mutyi és a stikli körül forgott és forog.Én azért is megmutatom,hogy tisztességesen is lehet boldogulni,daffke!!!!
Tanulságként az alant látható kép szolgáljon!



Csak ennyit szerettem volna!
Uff

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr151369045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.04.21. 15:13:00

Munkát,családokat lehetetlenítenek el az állandó akadékoskodásukkal.Népszavazásra aláírásgyűjtést kezdeményezek ezen elemek Szibériába való deportálásáért :)

zoomface 2009.04.21. 15:13:00

De jol a Fityeszeknek az ilyen szarevo mint ez. Kivancsi leszek, hogy amikor belole csinalnak majd politikai paprikajancsit, akkor ellene is tuntetni fog-e majd a praxis, hogy "nem ezt igerted Fonok!"...

akkor fog majd szivni ha a Volan meg a tobbi, mar kiprivatizalt szemelyszallitas jol lefolozi a hasznot az O kis sztrajkjabol a Mav meg bejelenti, hogy a sztrajkoloknak nem fizet a sztrajk idejere mert nincs mibol.

Az az okos ma Magyarorszagon aki ossze tud rantani penzt 40 jo minosegu buszberlesere es szepen a sztrajk alatt ugyanannyiert mint a kurvadraga vonatjegy elfuvarozgatja a Nyugatibanrekedteket.

Szemancsuk 2009.04.21. 15:13:00

Gaskó kakkantson farfekvéses SÜNT!!!!! A MÁV vezérkarának - érdekvédő - tagjaként a MI adónkból legalább egymillás jövedelme van havonta! És még bennünekt szivat! Mit képzel ez a pojáca!
A május 1-i hosszú hétvégét teszi tönkre és a ballagók ünnepét teszi tönkre! SZIBÉRIÁBA VELE!!!!!

Szemancsuk 2009.04.21. 15:13:00

Ekkora pofátlanságot már régen tapasztaltam. Nem elég, hogy a május 1-e miatti hosszú vétvégét tönkrevágják az április 30-i vasutassztrájkkal, de ez a Gaskó nevű még a gyógyszerét is eldobta! Miből gondolja, hogy ő sz@rta a spanyolviszat? Miért kell az én adómból őt fizetni? Nem is rosszul, hiszen a MÁV vezérkarának FIZETETT tagja, mint érdekvédő! Jó ha egy milla felett van a fizuja, és nem kettő felett! Az Én, a MI adónkból! És még bennünket szivat! Kakkantson farfekvéses SÜNT, DE AZONNAL!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása