HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Túléltük....

Kentetsu 2009.04.14. 12:46



Újfent túl és megéltük a húsvétot.Nagyszerű egy ünnep ez.Legalább olyan jót tesz az ember egészségének mint a karácsony csak annyi a különbség,hogy jobb esetben húsvétkor több alkoholt fogyasztunk.Bár ez most az előző karácsonyt figyelembe véve megdőlt...de azért most sem volt rossz.
Vázolnám az elmúlt napok eseményeit.Kezdjük talán szombattal,ami lévén hétvége azért rendes pihenéssel telt...volna,ha nem vagyok marha.Erre a napra is sikerült jól megszerveznem magamat.Irány Keresztúr,mindenféle papírok felvétele,majd Pestszentimre a bringáért.Ja mert igen , megtojta a nyuszi -szenvedett is rendesen,főleg a pedálnál-a bringámat.Bringa után egy kis családi segítségnyújtás keresztanyukám "Tuskó" bevásárlóköre,autós szállítás.Mert gazdaságos és az volt legközelebb.
De letudva a bevásárlás és szívesen segítettem...irány haza és jöhet a készülődés.Ez ugye normál esetben abból áll,hogy takarítás,főzés,tojásfestés -nőneműek- és hasonló szórakoztató dolgok.Ne ez nem járja.Én inkább úgy döntöttem inkább bemelegítem a májamat a másnapi látogatáshoz apumékhoz.Némi finom tokaji borocskával tettem mindezt.Oremus pince Sárgamuskotályát ajánlom kipróbálásra.
Bemelegítés megvolt,eljött a D-nap.Reggel ébresztő,kutyaséta,majd felébredés.
Nem tudom ki ,hogy van ezzel de nekem mindig később sikerül ébrednem,mint ahogy kinyitom a szememet.Ez mondjuk gáz....és veszélyes is lehet.Még a végén úgy járok mint öcsém jó pár éve.
Ő is felkelt-de nem ébredt - és hanyag eleganciával lelépett az ágyról,fordult egyet balra-arra felé volt a mosdó- és könnyített magán.Igen ám,csak az volt a gond,hogy egy nagyon fontos,köztes mozdulat hiányzott.Mégpedig az ajtó kinyitása..ugyanis a mosdó tényleg a szobánktól balra helyezkedett el,de az ajtó túloldalán.Tesókám laza vesespriccel telibeküldte az ágy végét és visszafeküdt aludni...de volt már ilyen a gardróbszekrénnyel,szemetessel is.Jó tanács,ha vele alszol egy szobában,vegyél fel esőkabátot lefekvés előtt!
Szóval veszélyes felkelés után ébredni...
De én szerencsésen újfent túléltem a napindulását.Délután 1re voltunk hivatalosak ebédre.Rutinosként a tömegközlekedést választottuk a megközelítéshez."Kétszázmittudoménhanyas" busz Margit híd budai hídfő.Nincs messze,de pár bejegyzésben már említettem mit gondolok egyrészt a BKV-ről,másrészt az utazóközönség egy részéről..nem jót.
Apropó ki a tököm találta ki az "utazóközönség" szavunkat?Miért!?
Ha van utazószínház,akkor ne legyen egyedül és utazzon vele a közönség is,vagy mi?
Még egy ilyen hülyeséget... :)
A metróvezető nem vezeti az acélkukacot,hanem valójában fellép és nekünk tapsolni kell amikor leszállunk,mint a repülőgépen leszállás után...Most miért tapsoljak,volt már amikor nem sikerült neki és biztatni kell? :)
Hát most nem?Na mindegy vannak ilyen még...mondjuk a zokni szavunk is top 10-es nálam.Ez biztos valami ősi szkíta szóeredetből jött.A burkolt lábú vadászt jelentette eleinknél.Imádom.Na jó elkalandoztam picikét.Na szóval húsvéjt...
Szóval busz és Margit híd budai hídfő..
Asszonka leszállás után jött a tutival..sétáljunk át a hídon és gyalok be Újlipóciába.Egész jó ötlet volt,bár picit késésben voltunk,de jó időben átsétálni a Duna felett,az mindenkor nagy flash...Jó volt a séta végig a házak közöttis.
Uhhh...most kaptam egy szelet finom kéksajtot a nagyszerű Portugál borocska mellé -sponsored by my Dad,köszi - Asszonkától.Ez is volt olyan jó mint a napsütéses séta a Duna felett.
Vissza a storyhoz..megérkeztünk és átadtuk a vendégségbe jöttem ajándékokat,egy üveg jófajta páleszt - stílusosan - és verágot.
Kaptunk visszanyulat,mindenféle földi jót.Egyrészt zacsekokban ajándékként,másrészt pocakba valót is bőven.Fincsi kajcsi picit indohusvét feelingben.Tandori csirke,sonkával-jófajta magyar,házi,nem tuskó gazdaságos gyorsérlelt... -,tormával,tojással...nyami .Tuti zaba,mellé pálesz -szintén jófajta- és borocska - tokaji Darázskő furmint ,jófajta ám ez is - a pociba.
Volt is pihegés,de csak a következő pálinka infúzióig.Akkor jött a süti...ajaj,kemény volt de tényleg túléltük...
Másnap anyu,akinél még plusz nagyszülők és Keresztmamma...Irgalmatlanul büntettem,lévén húsvét,akkor locsolás.A támadó fegyver a következő volt:
Ablakmosó spriccli,folyadék eltávolítva belőle,majd pótolva kutyaparfüm - NANÁ! - és víz eléggé cukorka illatú keverékével.Büdi,de még mindig jobb mint a "krasznaja Moszkva"...Nem?
Kapott mindenki rendesen belőle,unoka húgom még pár repetát is,hagy szokja.Van pár év lemaradása ez ügyben pl. a Nagymuterral szemben..
Szóval kutyaparfümös fürdő minden nőneműnek és...meglepi!Újabb terülj,terülj asztalkám és süti hegyek..még jó,hogy diétáztam az ünnepek előtt és igy nem 120kilósra hízok két nap alatt,hanem mázlival 100alatt maradhatok..
Igy utólag megnyugodtam,mert nem lett Michelin baba belőlem.
Szóval megvolt a locsi,kaja pia két nap alatt bőven.Kitart a hónap végéig,amikor pedig a Father szülinapja lesz és mi sajnos lemaradtunk a tavalyi 50.-ről,úgyhogy gondolom most pótoljuk,de abban biztos vagyok,hogy az már egy másik történet........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr781369042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása