HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Én ezt már tényleg nem értem...

Kentetsu 2009.04.10. 10:15


Nem térek napirendre pár dolog felett amióta újra BKV rider lettem.Mielőtt azonban bármit is írnék , le kell szögeznem nincs bajom az öregekkel,gyerekekkel,anyukákkal,stb...általában.Csak az emberi butaságot nem kedvelem túlságosan.Márpedig a tömegközlekedéssel haladva ,olyat is tapasztalhat,megláthat az ember amit autóból nem biztos.
Igazából viszont amit nem értek az az,hogy hova a vérvörös pics@ba mennek a nyugdíjasok reggel 8kor,két hatalmas szatyorral?Nem érnének rá mondjuk ugyanezt egy órával később megtenni és akkor nem kellene kerülgetnem őket az ajtóban - mert persze mindig oda kell állniuk-,vagy az ember kénytelen átadni a helyét ,mert a sprintben a buszhoz eléggé elfáradnak már.
Alaphelyzetben én egy udvarias embernek tartom magamat.Megadom a tiszteletet,de csak annak aki nem él vissza vele és megérdemli.
De a minap már nagyon azon törtem a fejemet valamit tennem kell.11megálló alatt 4szer adtam át a helyemet a 86-os buszon...na álljunk már meg egy picikét...
Csókolom nagyon fáradt vagyok abban , hogy megkeressem a néni nyugdíját.Vesémet ne adjam?
Puffogtam , de csak magamban.Igaz azt rendesen...helyet átadtam és megint állhattam a dög nehéz táskámmal a hátamon...
Aztán jött a megvilágosodás a Szilágyi Dezső tér magasságában.Van arrafelé egy picinyke patika és ez a picinyke patika adta meg a választ a kérdésemre.Ugyanis a következő kép fogadott.
Rács lehúzva a portálra és előtte nyugdíjjas hordák álltak sorba 8.20perckor.Pedig a patika 9kor nyit...
Mi ez , ha nem emberi hülyeség?Sürgős hashajtóra van szükségük,vagy mi a f@szért állnak már nyitás előtt oda??Tiszta Gun's & Roses!Emlékszem az első budapesti koncert előtt volt ekkora sorban állás nyitás előtt a jegypénztáraknál.
Ezért kell nekem öt percenként felugrálnom a helyemről,ezért kell átvergődnöm a rosszallóan morgó nagyik között,ha le akarok szállni - mert persze nem lép arrébb- és ezért kell nekem tömegben utaznom.60emberből 60% nyugger volt majd minden nap a buszon...
Menjenek haza és csináljanak valami értelmeset ,vagy kiránduljanak.Ne pedig az legyen a hobbi,hogy a buszon puffogva eszik az ember életét mint a rozsda!
- Mocskos Gyurcsány pfff elveszi a nyugdíjamat!
-Az a Bajnai és csak a 13.havit - amit nem is értek mire kapják?- és csak fokozatosan,de a többi stimmel!
Szóval imádom őket,csak induljanak már 1órával később légyszi................



2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr51369040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2009.04.10. 10:15:00

Na ja... de nem is ez a baj hanem az ,ha véletlenül ( mivel aktív lévén egész nap suliban,melóban vagyunk) fáradtan nem veszed észre ahogyan a sprint után rajtad akar szívrohamot kapni...
Jaj neked,ha nem adod át a helyed már akkor,amikor még csak közelít a jármű a megállóhoz és ő még a 100m sprint közepén jár..
Igazi vérszívók vannak ebben a városban és nem félnek ez a legdurvább.Egyszer egy 60körüli tata elkezdett ANYÁZNI!Finoman utaltam rá,hogy ezt mégsem kellene ( én 190 cm és 90 kg vagyok ) ,mert az erőviszonyok nem egyenlőek.Erre mit csinált?RÁM MOZDULT!Elhiszed?Egy 60éves rozzant tata,nem tudtam eldönteni,hogy kiröhögjem,vagy felpofozzam hátha magához tér...
Ilyenek ezek a mai öregek!
Tisztelet a kivételnek :)

Tzimisce 2009.04.10. 10:15:00

Piacra is szoktak menni, csak tudnám, miért csúcsidőben amikor mindenki suliba megy?
süti beállítások módosítása