HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Bringát nekem,de azonnal !!!!

Kentetsu 2009.04.06. 15:49



Sziasztok!

Eljött a nagy nap a cég életében.Költöztünk egyet hétvégén.Csata utcából /13.ker /a Mészáros utcába /1.ker/ tettük át a székhelyet.Na gratulálok!
Az eddigi kb10-15perc helyett ,most 50percet kell reggel élvezkednem a nagy magyar cirkuszban.Ez lenne a tömegközlekedés ... ragyogó dolog.
Félreértés ne essen értékelem hogy van ,csak pár dolog bosszant.
Elmesélném a mai napomat miként is jutottam be a munkahelyemre...
Az egy dolog,hogy már az ébredésem is morcosra sikerült,lévén egy órával korábban kellett kelnem.
De ami utána jött....hühűűű!
Kissé kómában , de léteztem reggel.Elkészültem,valami csoda folytán vérfürdő nélkül sikerült még megborotválkoznom is.Ez azért nem semmi teljesítmény,főleg ha figyelembe vesszük azt a tényt,hogy 7kor borotválkoztam,de az első emlékem a mai napról az olyan 7.15 körüli...
Felöltözés,villám reggeli (jobban szeretem a villásat ),pisi,kaki...a kutyáknak és felmálházás.
Mivel költözött a cég,egy táskányi személyes holmimat hazahoztam,ezt ugye vissza kellett vinnem + a dög nehéz laptoptáska telítve minden szarsággal még bónuszba.Baráti huszonkilók....2táska.Mindegyik vállamra egy-egy.
Kisuhantam a lépcsőházból és irány a Bécsi út,mert valahova oda száll le az én első buszom a 160-as.Békásmegyerről jön,de szerintem Kína felé kerül,mert qrva ritkán járt a mai napon.Kivéve valószínűleg az az időszakot,ameddig én nyomoztam merre is lehet a megálló.
De ne szaladjuk ennyire előre...átnavigáltam az összes kutyaszaron és sikerült ragacsmentesen eljutnom a BKV épületéhez.Én naiv úgy feltételeztem ott vehetek vonaljegyet,lévén ha jönnek a smasszerek és nincs jegyed,akkor az új üzletpolitika szerint ott helyben tarkón lövetnek egy csapat unatkozó nyudíjassal.Meg amúgy is fizetni kell azért amit használsz,még akkor is ha az egy nagy rakás a fentebb említett állati végtermékből...
Szóval jegy az sehol..Két darab jegyautomata található az épület mellett.Az egyik már szinte láthatatlan a köpések alatt - nem szeretik őket ,van ilyen - csupa száradt nyál a kezelőfelület.Itt talán nem veszek jegyet.Át a másik oldalra,ott meg kissé kiszenvedett a gépezet.Erre következtettem a gombok hiányából...ezt sem szerették,csak itt már tettlegesen nem ...
Szóvál irány a közeli (5perc) lottózó.Mondanom sem kell,hogy a becsületességem a megtett távolsággal egyenes arányban csökkent.Megérkeztem,volt és magamévá tettem a jegyeket.Boldogan indultam tovább (a pici dolgoknak is ,hogy tud örülni az ember..) egészen addig , amíg az általam jó megállónak vélt stopról kiderült,hogy az ok hogy a 160 megáll ott,de az a másik irányba megy...
Sebaj,majd a szakemberek-gondoltam-és beosontam a BKV épületbe.Itt vetném fel azt a kérdést,hogy az olyan helyeken ahol pár tömegközlekedési eszköz megállója ekkora területen van szétszórva,nem lehetne kitenni egy rohadt info táblát?????
PARASZT NE MENJ ARRA, MERT NEM OTT VAN!!!!Vagy valami...?
Na nekem nem jutott ilyen tábla,maradt a szakember.Beosonásom meglepte őket,nem voltak őrszemek és meglepetésszerűen , az etető mellett ütöttem rajtuk.Na nem nagyon zavarodtak össze.Hiába köszöntem ,annyira nem zavarodtak össze,hogy viszonozzák ezt...
Na sebaj,még egy próba ...

-Jó napot kívánok és jó étvágyat!-semmi válasz-Elnézést a zavarásért,de a 160-as busz megállóját keresem...

-Itt van kint -osztotta meg velem az információt és némi reggelijét az egyik rém inteligens

-Azt tudom,de hol?Ugyanis amit ön mutat nagy,jóuram az a békási irány és nekem az ellentétes irány közelebb vinne a végcélomhoz.

-Ja ... -csodálkozott némi kolbász esőt zúdítva rám- akkor az nem ott lesz!
Na ez az éleslátás már azért nem semmi!
-Mégis picit konkrétabban merre van a másik oldal?-kérdém már némi antikedvességgel a hangomban.
-Azt nem tudom....
Na kösz bazd meg!Te is csak az időmet raboltad,meg elszívod az oxigént mások elől...
Elindultam keresgélni...20perc után siker koronázta a próbálkozásaimat,némi telefonos segítséggel (kösz Édesem! ) és megérkeztem.Meg lett a megálló és hol!?Pont az épület mellett ahol nem is olyan rég - nem a szart nem - érdeklődtem ezen GPS pont pontos adatai miatt....
Kissé indulatosan vártam a buszt,ekkor már 25perc késésben.A Busz nem jött persze,majd csak 10perc múlva (35perc késés).Megérkezett,átugrottam a dupla szatyorral - nejlon!Ezek nem olvassák a blogomat? -az ajtóban álló,"mindjárt leszállok,6megálló múlva"emberkéket és ledobtam magam egy üres helyre.
Az már csak hab a tortán,hogy szarakodott a zsebzenegépem és nem olvasta be az MR2 válogatás mp3-aimat..de legalább úton vagyok és nincs svájci frank alapú lakáshitelünk.
Irány a Bem tér...11 megálló.Közeledünk,felállok a helyemről és látom,hogy a megállóba akkor siklik be a 86-os ami a következő céltárgyam.Na gyors helyezkedés,gép megáll,ajtó nyílik és rombolok lefelé laptopostól,hátizsákostól 90kilóstól....de...szemem sarkában látom - oda sem merek nézni -ahogyan a másik jármű a mi ajtónyitásunkkal tökéletes szinkronban "kérjük vigyázzanak az ajtók záródnak"-ot hajt végre...
Teszek egy tétova kísérletet "Hé várjon " felkiáltással ,hogy hátha...de ez nem az a nap.
Elment.Kb 2m volt a két ajtó között és ez a kedves ember nem tudott várni fél pillanatot,hogy megvárja esetleg valaki nem e akar átszállni...Hogy legyen Magyar Gárda célpont,bodzatermelő a szomszédja!Elcsattogtam a kamu alumínium táblákig és megnéztem mégis mennyit kell még várom a következőig (már 40perc késésben).Szinte semmit!Azt a 15 percet amit vártam nem nevezném időnek,szinte észre sem vettem annyira elmerültem a nyelvújításban.
Ember nem tett ennyit a csúnya szavakért már vagy 100 éve szerintem.Lett vagy 25új szitkom....Az idő elszalad,néhány BKV-s anyuka csuklott és megjött a buszom...immár közel egy óra késésben voltam.
Járműre fel és felvettem a harci testhelyzetet.Ellenőrt nekem!!!Látványosan nem kezeltem a jegyemet és vártam.Sajnos semmi...csendben megérkeztem a Clark Ádám térre ,ahol már szinte csalódást okozóan hamar érkezett a csatlakozás és 2megálló után megérkeztem a Győző utcába.Ez már majdnem a végcélom.Innen már csak át kellett jutnom az út túloldalára - gyalogátkelő semmi ,forgalom huhú - és kb 8perc séta hegynek fel...beértem.


Késtem 1órát,adtam a stressz szintemnek és még az iroda sem tetszik...
Na sebaj,BKV kapja be!Vennem kell egy bringát,de azonnal mert ez igy nem jó!!!Lehet kimegyek a nagy kereszteződésekbe és a lokálkéregetőket megkeresem,hogy az eddig rájuk elfecsérelt időmet ( nem kérek,nem adok és cigim sincs mondatok) legyenek szívesek kifizetni,mert bringára gyűjtök.Akinek számít az egészségem az nyithat egy adakozhat az alapomba.
Gyorsan lépnem kell mielőtt még úgy járok mint az utolsó fényképen látható utasok...de addig is szeva,lejárt a mókaidőm mára megyek haza.Ugyanezen útvonalon....





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr861369038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása