HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Valami van a levegőben...állítom nektek!

Kentetsu 2009.04.04. 14:43



Végre megjött a jó idő.Remélem marad még egy darabig és nem robog el mellettünk mint az 5.20-as gyors Kőbánya alsón.
Bevallom férfiasan élvezem azt,hogy vetkőznek a lányok...bár közlekedési szempontból ez már majdnem olyan veszélyes mint a torreviejai 332 főút,ahol ugye 90 km/h a megengedett sebesség és sokszor egy szál bikiniben sétálnak mellette a fiatalka turista " jánykák".
De sokat változott a felhozatal azt meg kell mondanom.Emlékszem minden külföldi barátomnak azt mondtam,hogy a magyar lányok a legszebbek a földön - na jó Ázsiában van azért pici konkurencia - ,de be kell látnom ez mára elmúlt.
Nem állítom,hogy nem kerülök néha koccanásveszélyes helyzetbe egy-két rövidecske szoknya,vagy csinos alváz láttán,de lényegesen kevesebbszer fordul ez elő mint mondjuk 3évvel ez előtt.Ok mondhatjátok ez azért van mert van egy csinos feleségem,de azért a férfi ha mással nem is,de a szemével mindig keresi ilyen esetben is az esztétikai szépséget.
Igen a playboy is ezért sikeres,nem a hormon túltengéses tinik,vagy a kapuzárási pánikban vergődő 50-esek miatt.Mi férfiak igenis keressük a szépet.Én is ezt tenném,de egyre nehezebb.
Az igazán csinos nők már vagy kezdenek átcsúszni a -csak diplomatikusan - túlérett kategóriába,vagy nem éppen esztétikusak.Aki meg csinos,az meg nem jár gyalog.
Megmondom miért is...
Van a férfiaknak egy csoportja,akit én csak "A gyűjtő" kategóriába sorolok...
Ilyen férfiak pedig egy bizonyos nőtípusra futnak rá,mégpedig az "önzetlenre".Ez a nőtípus pedig az "Azért szeretem,mert szép a lelke"mondattal jellemzi ragaszkodását ezen férfiakhoz.
Bizonyára csupán véletlen,hogy többnyire a szép lelkű urak többnyire budai,csillogó villákban laknak,olyan autókkal járnak ami mondjuk egy átlag magyar iskola éves költségvetését fedezné.
Természetesen általában "férfiasak" és "okosak"...csupán nagyon ritkán fordul elő,hogy milliókkal rendelkeznének a bankszámlájukon ...
Na ők a gyűjtők.Ők veszik el szemünk elől eme esztétikai örömöt...
Szerintem ezen hiány miatt lehet az,hogy az emberek kissé kezdenek megőrülni!
Lehetne fogni a folyamatos depresszió kampányra a Fityesz részéről,vagy akár a jobbnál jobb megszorítóintézkedésekre,de szerintem ez inkább a jó nők hiánya okozza az utcákon.
Mert mi más vehetne rá egy emberi lényt arra,hogy például késeket hajigáljon ki az ablakon.
Sajnos az elmúlt két napban autóval kellett mennem dolgozni,mivel kicsit mozgáskorlátozott lettem egy kis derék idegem rakoncátlankodása miatt.Konkrétan a "beszarok fáj" a legjobb kifejezésem a kis mocsokra.Szóval autóba ültem és eszembe jutott miért is utálok Budapesten vezetni.Kezdjük azzal,hogy tegnap elvittem kollégámat a Moszkva térig - utálok egyedül ülni az autóban,nem környezettudatos- és mivel nem akartam az éppen beérkező busz elé beállni,ezért átmentem a kereszteződésen elakadás jelzővel.Lássa az észlény már jó előre,hogy lassítani illetve megállni fogok.Gyors fék,megállás és a kolléga desszantosokat megszégyenítően kivetődik az autóból,de még ki sem tette a lábát az ajtón amikor a paraszt már rá is tenyerelt a dudára...
Háát mit mondhatnék?Ez az egész megállás,kiszállás dolog max 20másodpercet vett el a gyökérfalvi értékes életéből,amíg a dudálása és idegeskedése minimum 4hónapot...ugye a vérnyomás,stressz és a többi tényező,ami ilyenkor dolgozik.Diszkréten kihelyeztem karomat az ablakon és a nemzetközi egyezményes kézjelzéssel elvettem még vagy 2hónapot tőle.Olyan vörös volt a feje,hogy azt hittem menten közlekedési káoszt okoz a szívrohamával.De nem tette,sőt,minekután szembesült vele,hogy
ad 1: -fiatalabb és erősebb vagyok
ad 2: -nem tűnök félénknek

Már nem is nagyon firtatta a dolgot,pedig szívesen elmagyaráztam volna neki,hogy amit csinál a hangjelzéssel az épp olyan szabálysértő mint amit én tettem...
A tanulság amúgy az lehetne,hogy én elég udvarias vezető vagyok.Kiengedem,átengedem,megköszönöm,elnézést kérek akkor és attól akitől éppen kell.
Valószínűleg itt is az következett volna a részemről,de a türelmetlen tuskó miatt inkább a FUCK OFF megoldást választottam...
De lassan eljutok arra a szintre,hogy ezt szívesen megosztanám a fél világgal.Kiérdemelte az emberiség 60%-a.Ott vannak ezek a marha koreaiak,abból is az északiak.Jó kis sztalinista államstrukturájuk az emberiség szégyene.Az hogy rakétákat lövöldöznek szerteszét és mindenféle atomkísérleteket hajtanak végre már önmagában is felháborító és finoman szólva is zsarolás szagú.Erre milliárdokat költenek,miközben a lakosság éhezik... Az egész ország egy nagy szimuláció.Ha esetleg valaki olyan elvetemült,hogy ezt az országot tűzi ki uticélul a nyári szabadságolási időszakra,akkor statiszta járókelőkkel sétálhat a berendezett és szigorúan megszabott útvonalakon.Az alapvető emberi jogok kötetet egy polcon találjuk a mesekönyvekkel...Szép boldog társadalom...bár az is igaz ,hogy ők a világválságból semmit nem éreznek,mivel a szar már nem lehet szarabb ...remélem.
Az egész világ sodródik valami olyan felé,amit szerintem senki nem szeretne ha kiteljesedne.
Mindeközben idehaza még mindig aza fontos,hogy a gyed

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr121369037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása