HTML

Való igaz

Közélet,némi nemiség és a hétköznapok apró,cseprő dolgai az én szememmel és természetesen gyarló életem pillanatai.

Friss topikok

  • hugóca: Kicsit nyersre sikeredett(ami nem szokatlan tőled!),de van sok igazság tartalma;( Küzdök a lelkifu... (2009.09.22. 14:05) Még itt van de már csak D-6 nap...
  • zoomface: ha igazi ferfi lennel akkor surfoztel volna egyet a dunan a we are the world zenejere! aknatuz alatt (2009.06.26. 10:06) Ez egy szürreális reggel...
  • zoomface: neked a legjobb lol (2009.06.24. 16:16) Elérzékenyültem....
  • zoomface: az ilyet a Joizlesnveben kell a exkommunikalni. MOST! (2009.06.24. 13:15) Vége a világnak!!!!
  • Kisember: A dudálásodat és a kárörvendésedet leszámítva jó kis írás.A duda nem nevelésre, hanem balesetek el... (2009.06.24. 09:44) Válság a f@szomat!

Anyós újra...

Kentetsu 2009.09.18. 16:03

A tegnapi bejegyzésemet meghatározta azon szomorú tény,hogy szülinapomra anyóst kaptam.El kell,hogy keserítsek mindenkit,még mindig itt van és ez meghatározta az elmúlt hetemet.tegnapi napot tetőzött az anyós hullám és kifakadtam picikét.Ez van ha egy hétig eszik az ember idegeit.A kedves mama pedig a tökéletességre fejlesztette ezt a tehetségét.Egyrészt ő a világ legtöbbet beszélni tudó embere,aki egy levővétellel letol egy teljes első kötetes előadást a Háború és Békéből!Nagyon profi technikát alkalmaz a beszélgetései folyamán.Egyrészt állandó szófosása van és a témája is nem más mint a fos... A következő egyedi technikát fejlesztette ki.Vesz egy észrevétlen 25 literes levegőt és egyszuszra,nagy hangerővel rád borítja a rosszindulatát. Témái általában a következők:
  • -jelen nem lévő rokonok és a hibáik
  • -jelen lévő rokonok és a hibáik
  • -ő és a hibátlansága
  • Természetesen amikor a jelenlévő rokonokat fikázza - fáj bevallani,hogy rokonok vagyunk,de ez jelen esetben engem és asszonykát takarja - ,olyan tökéletesen fogalmaz,hogy az avatatlan szemlélő nem is tudja,hogy kire mondja.Csak egy példa... megy egy film,a sorozatgyilkos éppen cafatokra tép egy teljes óvodányi gyerkőcöt kedvenc kutyusával és/vagy cicájával egyetemben (szokásos RTL Klub délutáni matiné).A mama nézi,nézi,majd egyszer csak közli-csak úgy a levegőbe engedve a mondatát-:
  • -Biztos ő is kiabál vezetés közben!
  • Nem néz rám,de tudom,hogy nekem címezte mondatát.Azt mondjuk hozzátenném,hogy mellém már nem ül be azóta,amióta egyszer kb 120km hosszan hallgattam felváltva
  • -Lassabban ( 60 km/h mentem,lakott területen kívül)
  • -Ne kanyarodjak ilyen hirtelen ( 60 m indexelés után 15 km/órás bekanyarodás)
  • -Ne előzzek,mert jönnek szembe ( országút,szakad Trabi 40km/órás "őrült előzés",szembe 1.5km távolságban az előzött Trabi méltó partnere egy szuzuki "száguld")
  • -Ne húzzam le az ablakot,mert allergiás,valamint a légkondira is ( augusztus délidő környékén)
  • 120km után megkértem legyen szíves és szálljon ki az autómból és legközelebb akkor dumáljon bele a vezetésbe,ha van jogosítványa.Addig is anyós,hallgass a neved!! Na azóta nem ül be mellém az autóba és egyenlő szinten mozgok a szemében Bundy-val.Na nem Al Bundy-val a kissé bugyuta cipőárus,szerethető karakterével.Neeeem ám...Ted Bundy méltó alteregója vagyok a szemében és igyekszik is ezt belém programozni!Csak nehogy sikerüljön,mert még a végén benne leszek a tV-ben! XY budapesti lakos egy kiskanállal kivágta anyósa szívét és rituálisan felkínálta azt a varjaknak! Ezt azért nem szeretném... Na szóval egy hete hallgatom a kedves szavait.Szokott azért mulattató is lenni. Terhességi tesztet szándékoztunk venni,de nem lehet ezt sem megúszni a nélkül,hogy ne szólna bele a mama. Talált egy patikát,amiben 1500 ft egy teszt (normál esetben 1000 Ft körül van ) és közölte,hogy azt vegyük meg,mert adnak hozzá AJÁNDÉKBA egy terhességi vitamint.Ez még rendben is lenne,de a vitamint magának akarja,ő fogja beszedni!!Úristen remélem nem terhes!? Persze ez a teszt már csak rendelésre jön...már két napja.De nem vehetünk mást,mert neki kell a vitamin... Szóval jobb a békesség várunk,egyszer csak meghozzák... Mostanában ráadásul taktikát váltott.Eddig a vizesedésre hivatkozva zsarolt ki magának előnyöket,most a fáj a lábam monológgal operál.Bár a minap át akarta adni a kanapét.
  • -Gyere feküdj le,átadom a kanapét
  • -Nem köszönöm anyuka.Maga most vendég,majd ha elment akkor jó lesz nekem
  • Csak,hogy érezze szerepét a helyiségben. A szerepe ami jelen pillanatban az,hogy gitározzon az idegeimen.Az egy dolog,hogy napi szinten kimosatja az összes konyharuhát,törölközőt és ágytakarót (titokban kidobja a szennyesbe és mi meg csodálkozunk,hogy állandóan tele a szennyes tartó),de kényszeres pakolhatnékja van.Amióta ide ette a fene,semmit nem találok.A főzés egy kész bújócska az edényekkel.A leglehetetlenebb helyekre képes elpakolni a nekem mindennapi használatban lévő dolgokat.Kedvenc edényeim a legalsó szekrényekben hátul találhatóak meg,pedig mindig kéznél hagyom őket,de a mama rendszerét képtelen vagyok átlátni... De nem ... kibírom , újabb napok tűntek el a "centiről".Vasárnap távozik életünkből,remélhetőleg elég sokáig.Kicsit kezd sok lenni a "kedvessége".Pénteken össze voltam vele zárva 2órára.Nem vagyok egy félős gyerek,de bevallom riadt voltam mint kecske a tigrisketrecben.Hazafelé felkészültem rá,hogy na most eljött a nap,amikor - ha jó ügyvédem van - megkapom életem első 6éves börtönbüntetését.Minimum súlyos testi sértést előlegeztem meg.Hazaérve remegve helyeztem bele a kulcsot a biztonsági zárba.Ha ez zárva van,akkor nincs itthon...simán becsúszik,semmi ellenállás,pici izzadságcseppek futnak végig a gerincemen,borzongató érzést hagyva hátra...már csak egy mozdulat az igazságig...Megakad!Igen!Zárva van,nincs itthon!Szabadság!!!!!!! Meglepő milyen kevés elegendő az ember fiának,ha az igaz boldogságról van szó!Abban a pillanatban nem hiányzott semmi az életemből és boldog voltam...Anyós menj már haza!!!!

    Szólj hozzá!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://valoigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr751390937

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása